przez szopen » 13 gru 2015, o 15:37
Poprawiłem Twoje fotki, motocykl niczego sobie, zresztą ori Custom 650, pozazdrościć maszyny. Wracając do Twojego zakupu LS savage, warto byłoby gdyby sprzedawca pozwolił ci zajrzeć pod czapkę głowicy. Wiedz, że w tych motocyklach zatarcie wałka nastąpi wcześniej czy później, nie ważne na jakim oleju jeździsz - taka konstrukcja. Kupuj tylko takiego który ma dobre dźwigienki oraz wałek rozrządu, no i jeśli chcesz go użytkować to od razu poluj na dobre zapasowe dźwigienki, bo oryginał to koszt ok 1400, często też potrafi zatrzeć głowicę. Generalnie jak coś się dzieje z wałkiem trzeba od razu reagować, szukać pompa itp, i te silniki mają taką nikczemną "rurkę smarującą", i często jest tak że wycina ją łańcuch rozrządu, musisz od razu na tą rurkę zwrócić uwagę.
Miałem styczność z Suzuki DR, osobiście posiadałem Biga i sprzedałem go już z regenerowanymi częściami, kolega z tego co wiem zaraz po zakupie zmienił sobie te regenerowane rzeczy na dobre używki, ale bynajmniej Świątka, który regeneruje w większości przypadków wałki do tych motocykli nie mogę polecić.
A CXa nie warto sprzedawać....