Teraz jest 27 kwi 2024, o 10:06

cx 500, 1980

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez damfre » 4 kwi 2017, o 09:03

Już wiem co miałeś na myśli z nakładem pracy, sam się zastanawiam ile mi zejdzie by ją doprowadzić żeby to fajnie jeździło ciągle cos wychodzi!!! Dziś rozłączyłem czarny jak pisałeś, pod czarny podłączyłem kabelek i do sróby z baku dałem moto ciągle chodzi. Gosc mi dał jeden kluczyk drugi znalazłem w kartonie i dwa pasują wygląda jak by była orginalna stacyjka.

Z drobnostek co mi wyskoczyły to hmm zbiorniczek płynu hamulcowego poci się jak pompuje nie leci ale z tym to pikus,
ssanie samo zchodzi w dół to myślę ze linka ale ogarne. no w weekend dowiem się więcej co wychodzi mam nadzieje.
Lecz na razie będę jeździł i eliminował co wychodzi taniej wyjdzie a na zime sprobuje się nią bawić.
Mam tą owiewke z lampa dostałem od gościa od razu moto będzie lepiej wygłądało i kanape Giuliari

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 4 kwi 2017, o 09:17

Damfree błąd totalny niestety, niespodziewałem się że przecież masz motocykl na TI.... czarno biały gasi w CDI.... a u nas jest inaczej..... Gaszenie odbywa się poprzez po prostu zabranie 12v albo z cewek zapłonowych, albo z modułów.. teraz nie pamiętam muszę dokładniej zerknąć w schemat, więc źle szukałeś.... wróć wieczorem :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 4 kwi 2017, o 09:23

Dobra już widzę, kolor się pokrywa, Czarny z białym paskiem, z tymże..... to jest 12v tym razem tak jak pisałem. Przewód ten idzie z przełącznika Run/OFF i zasila cewki zapłonowe oraz moduły zapłonowe.

W pozycji OFF oraz na wyłączonej stacyjce sprawdź czy na czarno białym na wejściu do cewek oraz modułów zapłonowych masz 12v, jeśli tak to masz odpowiedź...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 4 kwi 2017, o 09:32

NIE... wszystko do DUPY!!!!

Ty masz CDI tak, jeden moduł, to SIRTUREK ma TI, więc z powrotem... u Ciebie jest masa.... za dużo chce ogarnąć na raz....

Jeśli motorek nie gaśnie a jesteś pewny że od modułu odłączyłeś pojedyńczo odchodzący kabelek czarny z białym paskiem, to znaczy że moduł jest zjebany chyba, w ogóle na tym przewodzie powinna się pojawiać/znikać masa w zależności od pozycji przełącznika RUN/OFF - sprawdziłeś to czy przełącznik działa prawidłowo?

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez damfre » 4 kwi 2017, o 10:53

Dzięki wielkie za pomoc miałeś racje, moduł walnięty, w kartonie co dostałem do moto znalazłem modul podłączyłem i moto normalnie wył. Chodż dziwne trochę to jest bo na tym wsadzonym module jak go wyciągnełem było napisane "sprawdzony, działa" czemu zmieniał go skoro tamten chodzi? On moto sprowadził 4lata temu chciał zobaczyć jak się jeździ itd. po dwóch latach kupił BMW r 1100 i CX poszedł w odstawkę, przedlągu nie miał.
No jeszcze raz wielkie dzięki jak zrobicie spotkanie CX-ów Tarnów lub podobne to mamy jakoś po równo kilometrów masz flaszke, a ja mam pamięć dobra wiec hehe <piwo>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 4 kwi 2017, o 13:57

Spotkanie
viewtopic.php?f=11&t=128


Jeśli chodzi o ten moduł co na nim nie gaśnie - olej to, porównaj obydwa jak jeżdżą, jeśli tak samo to gaszenie można załatwić inaczej również, zrobić odcięcie na przewodach od świec i też go zgasisz, a dobry moduł zawsze się przyda... nawet w trasę wozić na wypadek... zresztą wcześniej czy później i tak was wszystkich dopadnie ignitech...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez damfre » 5 kwi 2017, o 10:34

No jednak tamten walnięty jest co da się gasić, na wolnych chodzi w miarę lecz jak chciałem się przejechać przerywa nie da się jechać. Tak ze musze pomyśleć nad wył. jak napisałeś ale przynajmniej wiadomo jaka przyczyna.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 5 kwi 2017, o 11:54

Kup sobie ignitecha. Teraz robie zamowienie. Na walnietym module motocykl nie jedzie jak trzeba. Tu prawie kazdy sobie juz kupil. Jak planujesz zostać przy cxie na dluzej to polecam

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez damfre » 5 kwi 2017, o 18:55

620 widzialem tam u ciebie?? Kurde narazie bym ogarnął co wychodzi widzialalem juz i sie zastanawialem bo jak pisales prędzej czy pozniej i tak bede wymieniał. Na chwile obecną musze gaznik dać wymyc i ustawic. Moze na nastepny miesiąc sobie sprawie go. A powiedz gumowa uszczekla pod korkiem z plynu hamulcowego z czego idzie ogarnac ja mam do wymiany z gl 1000 slyszalem ze pasuje ale nie moge z cx ani z gl dostać

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 5 kwi 2017, o 19:02

Ja mogę Ci gaźnik myjką ultradźwiękową umyć po kosztach :) ale musiałbyś wysłać.

Co do uszczelki to są zestawy naprawcze, pokrywka, uszczelka, korek nawet całe zbiorniki kupisz...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości