Teraz jest 27 kwi 2024, o 10:25

cx 500, 1980

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez damfre » 5 kwi 2017, o 22:18

Jak do soboty nie ogarne u siebie to ci wysle plus obiecany zalacznik hehe

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 5 kwi 2017, o 22:27

to pisz na pw w sprawie szczegółów....

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez damfre » 9 kwi 2017, o 12:50

Dzięki gaźniki opanowane chodzi lepiej, lecz wynikł inny problem regulowałem zawory i po skończonej pracy dokręcałem ostatnią srube tzn. tą przy bloku do walu i dokrecalem mam dwie teraz, problem taki ze wieksza strona jej jest w bloku a ta na klucz mam i próbowałem dziś z nią walczyc lecz bez skutku. <beczy>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 9 kwi 2017, o 12:58

Te kapsle zakręca się jedynie ręką i lekko kluczem do pierwszego oporu - lekko !! !! - max 5NM, jak tylko dojdą do bloku to już koniec dokręcania, w innym wypadku pękają, do wszystkiego trzeba z głową, nie wiem co ty teraz wymyślisz, zaostrz sobie mały przecinak i ją odkręć stukając czy co z tym zrobisz nie mam pojęcia.....

Jak to jest ta od przodu to będziesz musiał co najmniej chłodnice zwalić w dół żeby mieć dostęp....

PS. a teraz przyjdzie jerry i będzie ci gadał że masz karę za niedziele... :)

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez jerry » 9 kwi 2017, o 14:22

hehe niedzielna praca w g..o sie obraca :P

a serio jest tam w czym nawiercić? bo wtedy wykrętaki ....

tobten kapsel co jak odkręcisz możesz wałem pokręcać?
jeśli tak to luzik w najgorszym razie pokrywe zrzucasz stosunkowo mało roboty jest :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez Piterrrrr » 9 kwi 2017, o 20:10

Ooooo panie, widać nie tylko ja urywałem te śruby regulacyjne <rotfl> . Na szczęście u mnie wszystko się wykręciło w palcach. Za to koszt wszystkich śrubek regulacyjnych przemilcze.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 9 kwi 2017, o 20:41

ale on mówi chyba o kapslach do pokręcania wału i do znaków na kole zamachowym... nakrętki rozrząu dokręcaj ręcznie następnie kluczem dynamomentrycznym 12NM i bedzie wsio ok

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez lolekcx500 » 9 kwi 2017, o 22:20

Witam ja też za mocno dokręciłem te śruby i pękł kołnierz w jednej, są bardzo delikatne taka sama jest w tylnym moście.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez damfre » 12 kwi 2017, o 14:34

Opanowane w niedziele miałem dałem rade nie mialem kiedy napisac. Na razie nic nie robie troche pojezdze i na jesien zajmne sie gruszą robota.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: cx 500, 1980

Post przez szopen » 12 kwi 2017, o 14:38

kapsle kupisz, pasują od silników chińskich...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości