Teraz jest 29 mar 2024, o 14:10

Honda Gl500 Interstate Silverwing

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 16 cze 2017, o 13:50

dobra słuchajcie ja kupie u siebie afoil 2mm i wytne te uszczelki..... to jest mega dobry pomysł... nawet dla normalnych gaźników... zrobie też 3mm i porównam temperatury na króćcach...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 18 lip 2017, o 10:19

Kolejne kilometry najechane.
Od dnia zakupu wiedziałem, że huczy coś jak dojeżdżam np do świateł (odjęciu gazu, wciśnięcie sprzęgła, zbijanie biegów do N). Teraz kolega mnie uświadomił, że to łożysko. Co dalej? Jeżdże :) z nadzieją, że się nie rozsypie.
Na A2 pocisnąłem motorówkę: nie wiem ile jechałem bo licznik mi się kończy na 140 km/h, ale na obrotomierzu miałem 9200 obr/min
UWAGA!!! przy tej prędkości motorówka: samoistnie składa lusterka (celem uzyskania lepszego współczynnika oporu), demontuje uszczelki na owiewce (wg. motorówki dają zbyt duży opór), nie hamować (tzn. możesz wcisnąć hamulec, ale przedni tylko spowolni).
Oprócz wycia mostu okazało się (porównując do innych CX), że mam cienkie hamulce przednie (spowalniają, klamka na oporze a motorówka nie staje dęba).
Zadałem sobie pytanie, czy rozbierać i naprawiać łożysko. Odpowiedź przyszła szybko. NIE. Jak chodzi niech chodzi, jak rozbiorę może się coś skaszanić.
Kolejna osoba (właściciel CX, który rozebrał go i wie co to łańcuszek i ślizgi do wymiany) twierdzi, że nic nie słychać. Zawory też się nie odzywają.
Pod koniec wakacji wymiana oleju, filtra i uszczelki: pod deklem sprzęgła, wysprzęglika.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 18 lip 2017, o 12:28

łożysko przedniego koła? wymieniać obowiązkowo... ryzykujesz bezpieczeństwem. Zarówno w przypadku licznika jak i obrotów te motocykle oszukują:
viewtopic.php?f=12&t=407#p9488

z obrotami 9200 powinieneś jechać jakieś 175, w przypadku łódki z żaglami to raczej nie możliwe, zmierz gpsem następnym razem

eccehomo napisał(a):Kolejna osoba (właściciel CX, który rozebrał go i wie co to łańcuszek i ślizgi do wymiany) twierdzi, że nic nie słychać. Zawory też się nie odzywają.


niech sobie gada co chce, pamietaj przebieg, co trzeba zrobić to trzeba, co nie to nie... dźwignie wytelepane na prawie 0.10 - nic nie słychać, a wałek rozrządu jeśli masz ładny będzie dostawał w dupę....

sprawa prosta, nie wiążesz się z maszyną = nie rób jeździj odsprzedasz, chcesz się zaprzyjaźnić, sprawdzaj i rób wszystko, czyść silnik otwieraj, zobacz na własne oczy, dłużej i spokojniej ci posłuży..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 18 lip 2017, o 16:57

Co do łożyska, to chodziło mi o huczący wał napędowy (huczy gdzieś z tyłu silnika).
Co do prędkości, to mój prędkościomierz wyskalowany jest do 140 i zaczyna się ogranicznik.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 18 lip 2017, o 21:15

ale... chodzi Ci o dźwięk jakbyś jechał starym jelczem i przy schodzeniu z biegów szczególnie na niskich obrotach słychać nie wycie ale taki dźwięk no głośniej przekładni.. one tak mają..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 18 lip 2017, o 21:46

szopen napisał(a):ale... chodzi Ci o dźwięk jakbyś jechał starym jelczem i przy schodzeniu z biegów szczególnie na niskich obrotach słychać nie wycie ale taki dźwięk no głośniej przekładni.. one tak mają..

<rotfl> jak widzę, wizyta u Ciebie staje się koniecznością <rotfl>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 18 lip 2017, o 22:04

bierzesz jedynke, wchodzisz na obroty, odcinasz gaz i hamujesz.. i on schodzi z obrotów z takim łuuuu silnika, no jakby się dyfer rozpadał, one tak mają.. przy 3jce słychać mniej, na 4 i 5 nie ma już tego wcale...

Avatar użytkownika
 
Posty: 352
Dołączył(a): 30 lis 2015, o 20:13
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eneloop98 » 18 lip 2017, o 22:14

Moge coś nagrać go pro jak to u nas wygląda... Ale wiatr może troche przeszkadzać.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 19 lip 2017, o 07:24

szopen napisał(a):bierzesz jedynke, wchodzisz na obroty, odcinasz gaz i hamujesz.. i on schodzi z obrotów z takim łuuuu silnika, no jakby się dyfer rozpadał, one tak mają.. przy 3jce słychać mniej, na 4 i 5 nie ma już tego wcale...


Dzięki za instrukcję. Sprawdzę.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 28 sie 2017, o 09:37

Może ktoś mi pomoże w doposażeniu mojej owiewki.
Celem jest uzyskanie takiego efektu:
Obrazek

Kokpit na dodatkowe zegary już dokupiłem (bez zegarów, ale z 2 zaślepkami).
Sprzedawca nie miał uchwytu do mocowania (zdjęcie uchwytu poniżej)
Obrazek

Może ktoś ma namiary, gdzie za rozsądne pieniądze mogę dokupić głośniki i mocowanie.
Na ebay'iu są głośniki, ale łączny koszt z przesyłką zabija.
Na allegro jest jeden sprzedawca:
http://allegro.pl/honda-gl-gold-wing-11 ... 26577.html
ma wszystko, ale ceny zabijają: za dodatkowy kokpit (którego nie potrzebuje chce 100, a za głośniki 300). Nie mam co do niego dzwonić, bo przy naszej pierwszej rozmowie roześmiałem się jak zaśpiewał 300 za głośniki. Chyba się obraził i jestem pewien, że dla mnie nie obniży ceny.
Oczywiście najchętniej kupiłbym kompletną owiewkę wraz z audio, ale ceny zabijają.
Dodatkowy kokpit jest konieczny, ponieważ:
- mam kilkucentymetrowe pękniecie wypełnienia owiewki, które doskonale zamaskuje dodatkowy kokpit,
- już kiedyż był zainstalowany (widoczne dziury po śrubach - widać ktoś w Holandii już to zrealizował).

Kokpit i głośniki pochodzą z GL 1100. Gdzieś znalazłem info, że identyczne instalowano w CB750F 750 SUPER SPORT 1981 (B) USA (https://www.cmsnl.com/honda-cb750f-750- ... aPGViirRaR)

Co do jazdy motorówką to wiem, że:
- "walenie się motocykla" to efekt braku moich umiejętności (chyba mam złe nawyki przy składaniu się na zakrętach, nie mówiąc już o manewrach przy małych prędkościach),
- motorówka przeciska się w korkach (szok i niedowierzanie),
- bydle jest megapakowne.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości