Dziennik Napraw
2017.05.16
-gaźnik i króćce zdemontowane (brudną robotę wykonał Lawender
)
Dzięki Piotrze za pomoc
bez Ciebie robił bym to cały dzień.
Gaźnik generalnie czysty, ale widać zniszczenia jakie dokonał dziurawy lewy króciec. Nieszczelność króćca zrobiła swoje. Poza tym brak uszczelki przy regulacji składu mieszanki lewego gaźnika. Na moje nieszczęście gaźnik z dwoma magistralami i przyspieszaczem.
Gaźnik idzie do myjki, następnie zostanie złożony na kompletach naprawczych tourmax (uszczelki, zaworki iglicowe, zawory air cut).
Gaźnik jest do ogarnięcia, ale jak zawsze problemem jest lewy króciec. Prawdopodobnie nikt z tu obecnych nie ma na zbyciu, a dostępność na rynku jest żadna. Oczywiście zapytam Hondy, ale efekt jest do przewidzenia - brak. Pozostaje mi chyba tylko spróbować go uszczelnić. Ale czym, jak? Taśma samowulkanizująca, taśmą resq tape? Sam nie wiem.
Poza tym, wymienimy na oryginalną linkę sprzęgła i zabezpieczę bak od spodu - w kilku miejscach weszła rdza. Czym najlepiej zamaziać?
Lawender wspominał o jakimś magicznym środku Alu..coś..tam, który się wlewa do myjki w celu dopięknienia gaźników.