szopen napisał(a):Jak prace?
Robota wykonana.
Całą robotę wykonał Piotrek. Moja rola sprowadziła się do asystowania (przyjęć, poleć, pozamiataj)
Szopen, gaźniki i króćce od Ciebie są rewelacyjne.
. Dzięki, że powróciłeś do książkowych nastawień
Gaźniki:
- zamontowane "wg. Szopenowej instrukcji",
- mieszankę ustawiliśmy na 2 obroty (demontowane miały po 1,75),
- dołożyliśmy papierowy filtr paliwa.
Króćce:
- termokurczki są dużo sztywniejsze, ale daliśmy radę,
- silikon, nowe 4 opaski ( od strony air boxa i króćców),
- nowe hondowskie śruby posmarowane pastą ceramiczną.
Po zakończonym montażu chwila prawdy. Po napełnieniu komór w gaźnikach (tak by nie zalać) zagadał
i nadal gada. Silnik pracuje równo, miarowo, oba cylindry nagrzewają się równomiernie.
Panowie, jak on teraz pracuje. Różnica jest kolosalna. Wyrywa spod tyłka. Tak się rozpędziłem w garażu, że Lawender myślał że skończę na ścianie
.
Na moim przykładzie widać jak wielkie znaczenie ma szczelność króćców i czysty gaźnik.
Piotrek (Lawender) jeszcze raz wielkie dzięki.