Teraz jest 28 kwi 2024, o 00:26

Honda Gl500 Interstate Silverwing

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 284
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 09:59
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez Lawender cx 650 € » 29 kwi 2017, o 23:57

Dołączam się do podziękowań za zaangażowanie w grupę wariatów którą jesteśmy. Pozytywnych wariatów oczywiście. Dzięki Paweł.
A odnośnie Robertowego motunga?
Facet kupił super maszynę, poważnie, byłem, widziałem.
Stan więcej niż bdb.
Kupił i pojechał 430 kilosow przez ulewe i grad.
Twardziel albo ryzykant ale gratuluję bo moim zdaniem (jeżeli się coś liczy) było , ku...wa, warto.
Silnik brudny ale chodzi jak Rolex, to co słychać to szum wody i pracę klawiatury. Wkręca się na obroty jak wściekły byk.
Próbowałem się przejechać ale wymieklem w stresie że się nie wyrobię na zawrotce w garażu.
Trochę mnie przeraża ta masa plastiku uczepiona z przodu. Ponad 40 kg różnicy między moim zielonym paskudem a Interem a czuję to najbardziej na kierze.
Umyjesz, dopiescisz i będziesz śmigać.
Gratuluję

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 30 kwi 2017, o 00:00

o szum wody i pracę klawiatury.


i to jest niepocieszajace.... jezeli dobrze zdiagnozowales tą prace klawiatury.... bo dobry cx nie stuka, nie cyka, nie puka... jest mega cichutki, żadnych tam "charakterystycznych odgłosów silnika" bo "ten typ tak ma, albo to tak ma być". Jeśli cyka to można dalej jeździć i niech cyka, albo już zaglądać i patrzeć co trzeba wymienić...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez Carlo » 30 kwi 2017, o 17:42

Zadanie domowe:
1. Pokoloruj drwala.
2. Napisz co sprawia że silnik CX chodzi jak sieczkarnio-młockarnia. <bezradny>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 30 kwi 2017, o 18:02

2. Wszystko jest na forum... tylko to jest tak ze ja mowie swoje a reszta ma tego dosc bo woli jezdzic. Ale konsekwentnie co rok mozna po kolei eliminowac, jak wroce do domu to zrobie watek taki zbiorczy z linkami bo sprawa jest trudna w nawigacji bo rozsiane to mocno jest...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez Carlo » 1 maja 2017, o 12:52

Właśnie!
sprawa jest trudna w nawigacji bo rozsiane to mocno jest...

Trzymam kciuki!
Jak Ci się uda to wyjdziedzie "Sam naprawiam silnik Hondy Cx 500".
Bezcenne!

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 14 maja 2017, o 21:07

Ok!
Zaczynamy przygodę <wysmiewacz>
Po kilku przejażdżkach wiem:
- do wymiany świece (zrobione - wkręcone Denso IX24, znacznie lepszy rozruchu na zimnym silniku),
- czyszczenie i regulacja gaźników (czuć było paliwo, a wykręcone świece pokazały, że ma zbyt bogatą mieszankę. Lawender <piwo> zgodził się pomóc w ogarnięciu tematu. Zrobimy zdjęcia i zdam relację jak nam poszło. Jaki zestaw naprawczy polecacie? Zamontujemy jeszcze filtr paliwa.
- praca na jesień to wymiana uszczelki przy wysprzęgliku ( lekko podcięka) a jak to, to i uszczelka dekla sprzęgła. To zrobimy przy wymianie oleju.

Wczoraj, wracając od Piotra wpadłem w gigantyczny korek. Efekt finalny sprzęgło trochę ciągnie. Spróbuję przejechać się i nie puszczając gazu naciskać tylny hamulec licząc, że zadziała.
Poza tym "motorówka" jest OK. Przed wakacjami dostanie nowa przednią oponę, jaką polecacie? Generalnie potrzebuje wielu godzin czyszczenia i nowego H-box'a - stan na dzień dzisiejszy :]

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 14 maja 2017, o 22:42

Uaktualnienie!
Sprzęgło. Zrobiłem zgodnie z zaleceniami Lawenderem ( podczas jazdy nacisnąć tylny hamulec). Patent zadziałał.
Co do gaźników. Ewidentnie cieknie na łączeniu lewy króciec-gaźnik, prawa strona sucha. Odpalił od pierwszego strzału. Duża różnica w porównaniu do starych świec NGK (standardowe wg katalogu).
Jazdy wstrzymane do czasu naprawy gaźników. Mam nadzieję, że wpłynie to pozytywnie na spalanie. <lol>

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 15 maja 2017, o 13:00

Opona została zamówiona:
Bridgestone Exedra Max F TL 100/90r19 57H

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 15 maja 2017, o 14:13

zestawy do gaźników tourmax.. lewy cieknie bo CX nie lubi być zostawianym na bocznej stopce, iglicowe do wymiany... denso jest chyba lepsza świecą na dany moment od ngk...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 15 maja 2017, o 14:22

szopen napisał(a):zestawy do gaźników tourmax.. lewy cieknie bo CX nie lubi być zostawianym na bocznej stopce, iglicowe do wymiany... denso jest chyba lepsza świecą na dany moment od ngk...


Dzięki za podpowiedź co do zestawu tourmax'a.
Jak już znalazłem sposób to stawiam na centralnej (kawałek deski pod przednie koło i wskakuje bez wysiłku na centralną stopkę).
Co do świec, to na denso odpalanie jest natychmiastowe.
Co do rozmiarówki przedniej opony to zmieniam na 100/90. Obecnie jest 110/90 ale w książce stoi: 3.50S19-4PR i to chyba jest jednak 100/90/19

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości