Teraz jest 28 mar 2024, o 13:25

CX 500 zielony

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez jerry » 11 maja 2017, o 16:26

jak oba to euro to chyba tylko wyjście z silnika może nie pasować.
możliwe że da się od 650 przełożyć

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez masa03 » 11 maja 2017, o 16:49

mysle ze powinno Ci sie udac, wkazdym razie jak nie spróbujesz to sie nie dowiesz... u mnie stoi euro500 i 650 i z tego co ogladałem powinno sie udać

Avatar użytkownika
 
Posty: 284
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 09:59
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez Lawender cx 650 € » 11 maja 2017, o 17:10

Chyba przekładnie dyfra trzeba przełożyć. Zobaczymy co Szopen powie, powinien wiedzieć więcej o różnicach.

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez jerry » 11 maja 2017, o 17:36

jeżeli masz na myśli przekładnię kątową to musiałbyś razem z wachaczem. Masz oba motory - zobacz. w 500 masz chyba na 3 śruby 10tki, w 650 to 4 8-ki

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez szopen » 11 maja 2017, o 18:41

Silnik na pewno musi wskoczyć z łapami i będzie leżał, przekładnia nie wiem, ale rozmiar śrub nie ma znaczenia bo najważniejsze jest to że dyfer ma kołnierz wpustowy/centrujący więc jak śruba mniejsza to może kołnierzowa i wychodzi na to samo bo ma tylko trzymać...

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez jerry » 11 maja 2017, o 20:29

Jak głoszą wszem i wobec rozmiar podobno nie ma znaczenia, ale położenie dziur już tak ;-]

euro 500 ma zdaje się dyfer prawie identyczny do zwykłej 500, więc dziury/szpilki są 3 i na oko inaczej rozmieszczone. Więc jakby co to tylko wymiana wahacza i koła ratuje

https://www.cmsnl.com/honda-cx650e-1983 ... 301mg0000/
https://www.cmsnl.com/honda-cx500-1980- ... 300415000/

Trza by obadać ten:

https://www.cmsnl.com/honda-cx650e-1983 ... ml#results

element czy pasuje do obu wersji ewentualnie czy da się przełożyć.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez szopen » 11 maja 2017, o 20:32

Jeśli jest 4 śruby to wahacz jest inny i pozamiatane ale nie do końca.. z tego co się orientuje do ramy EURO będize pasował wahacz z GL500. EURO ma taką samą główkę jak i zwykły CX z tą różnicą że nie ma kikuta do amora ale to nie ma znaczenia żadnego...

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez jerry » 11 maja 2017, o 20:37

No przecież cały czas to mówię ;P

Ale luzik - nie ma problemu. Wygląda na to że w razie potrzeby można spokojnie wałek wychodzący z silnika (final shaft) podmienić. Trybko na którym siedzi i w 500 i w 650 jest to samo ;-]

https://www.cmsnl.com/honda-cx650e-1983 ... 522415000/

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez szopen » 11 maja 2017, o 20:38

ale tu się rozchodzi o przełożenie....

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 zielony

Post przez jerry » 11 maja 2017, o 20:40

To to chyba najmniejszy problem :)

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości