Strona 2 z 13

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 16:26
przez jerry
jak oba to euro to chyba tylko wyjście z silnika może nie pasować.
możliwe że da się od 650 przełożyć

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 16:49
przez masa03
mysle ze powinno Ci sie udac, wkazdym razie jak nie spróbujesz to sie nie dowiesz... u mnie stoi euro500 i 650 i z tego co ogladałem powinno sie udać

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 17:10
przez Lawender cx 650 €
Chyba przekładnie dyfra trzeba przełożyć. Zobaczymy co Szopen powie, powinien wiedzieć więcej o różnicach.

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 17:36
przez jerry
jeżeli masz na myśli przekładnię kątową to musiałbyś razem z wachaczem. Masz oba motory - zobacz. w 500 masz chyba na 3 śruby 10tki, w 650 to 4 8-ki

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 18:41
przez szopen
Silnik na pewno musi wskoczyć z łapami i będzie leżał, przekładnia nie wiem, ale rozmiar śrub nie ma znaczenia bo najważniejsze jest to że dyfer ma kołnierz wpustowy/centrujący więc jak śruba mniejsza to może kołnierzowa i wychodzi na to samo bo ma tylko trzymać...

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 20:29
przez jerry
Jak głoszą wszem i wobec rozmiar podobno nie ma znaczenia, ale położenie dziur już tak ;-]

euro 500 ma zdaje się dyfer prawie identyczny do zwykłej 500, więc dziury/szpilki są 3 i na oko inaczej rozmieszczone. Więc jakby co to tylko wymiana wahacza i koła ratuje

https://www.cmsnl.com/honda-cx650e-1983 ... 301mg0000/
https://www.cmsnl.com/honda-cx500-1980- ... 300415000/

Trza by obadać ten:

https://www.cmsnl.com/honda-cx650e-1983 ... ml#results

element czy pasuje do obu wersji ewentualnie czy da się przełożyć.

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 20:32
przez szopen
Jeśli jest 4 śruby to wahacz jest inny i pozamiatane ale nie do końca.. z tego co się orientuje do ramy EURO będize pasował wahacz z GL500. EURO ma taką samą główkę jak i zwykły CX z tą różnicą że nie ma kikuta do amora ale to nie ma znaczenia żadnego...

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 20:37
przez jerry
No przecież cały czas to mówię ;P

Ale luzik - nie ma problemu. Wygląda na to że w razie potrzeby można spokojnie wałek wychodzący z silnika (final shaft) podmienić. Trybko na którym siedzi i w 500 i w 650 jest to samo ;-]

https://www.cmsnl.com/honda-cx650e-1983 ... 522415000/

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 20:38
przez szopen
ale tu się rozchodzi o przełożenie....

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 20:40
przez jerry
To to chyba najmniejszy problem :)