Strona 4 z 13

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 22:01
przez jerry
Mówisz że standard ma taki sam box jak euro ? No może ...

A co do reszty... To nie prościej mu będzie zakupić/pożyczyć od Ciebie koło zamachowe w wersji z zapłonem tranzystorowym i założyć dupke od 650 ?

A wróć .... z dupką od 650 będzie problem bo ma manualny napinacz ....

Ja bym się jednak poddał ....

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 11 maja 2017, o 22:20
przez szopen
nie standard tylko euro 650 ma taki sam jak euro 500.... a przecież on euro 650 ma. CDI ma bardzo prostą instalacje, się robi od strzała ale niestety cewki zapłonowe są do wymiany. Ja już sprzedałem impulsatory ze swojego silnika i nigdy już do TI nie wrócę...

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 12 maja 2017, o 01:43
przez Lawender cx 650 €
Za dużo kombinacji jednak. A potem, jak zrobie silnik 650€ to spowrotem przekladac? Ne ne ne. Trzeba się poddać. Dzięki chłopaki za rady. 500 trzeba oblatac sezon dokupujac resztę rzeczy do 650€ i składać Cylona wg planu. Rozebral bym 2 i poległ na skladaniu.

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 12 maja 2017, o 09:47
przez szopen
Gaznik do 500tki euro tez jest calkiem inny i krocce tez, oryginalnych ze standarta nie upchasz..

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 12 maja 2017, o 20:18
przez Lawender cx 650 €
Wiem, mam oba kpl na bazie. Jutro moze będę miał resztę rzeczy do 500 i dokumenty. Zachowam ja w oryginale chociaż brakuje np kierunków przykrecanych do osłony lampy no i ta nieszczęsna kanapa garbata. Troche ja odchudzanie czeka.

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 13 maja 2017, o 10:16
przez szopen
Z tymi skrzyniami to albo nie jest tak jak piszesz...

Instrukcja GL500 oraz GL650 podaje takie same przełożenia skrzyni biegów dla dwóch silników, ale w manualu do CX650EURO są już inne.... i jak wchodzisz na katalog częśći EURO650 oraz GL650 to numery kół zębatych się pokrywają także, w instrukcji do GL jest błąd bo przełożęnia w silnikach 650 są zawsze inne i takie same dla 650... wraz z przełożeniem głównym da to sporą różnice, ale to nie istotne skoro główka ma takie same przełożenie przy wszystkich silnikach... więc po co oni gmerali w tych główkach to grom go wie...

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 13 maja 2017, o 12:41
przez Lawender cx 650 €
Pewnie po to żeby po 30 latach Lawender nie dał rady przełożyć silnika. :)
Byliśmy dzisiaj z eccohomo na dniach otwartych w Liberty Motors na Lopuszanskiej. Ciepelko i motungi powyciagali.

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 9 sie 2017, o 14:57
przez Lawender cx 650 €
Już nie muszę nic przekładać i kombinować hryhryhry
Są dokumenty do paskuda dzięki Piterowi. Się okazało że nie bedzie problemu z rejestracjo buhahaha.
Czeka mnie tylko wymiana oleju ponowna, uszczelniacza dzwigni zmiany gear , znalezienie czemu klakson nie robi i wymiana wydechow. Bo z wyprutymi kominami przegladu chiba nie przejdzie a sasiady miê zamorduja.

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 20 mar 2018, o 21:54
przez Lawender cx 650 €
Jest oponka Harleyowa zakupiona. Się ociepli to ciągnę paskudem na działkę do garażu.
Mam też cały kompletny przód od Yamy xv 920 może przebiję sztycę i spróbuję założyć.

Re: CX 500 zielony

PostNapisane: 20 mar 2018, o 23:01
przez szopen
co Ci to niby da, xv920 to jest taki sam stary trup jak i CX, żadnej poprawy to się nie spodziewaj...