@sirturek - jasne, że biorę USD pod uwagę ale chodzi o koszty - nie planowałem zakupu tego motocykla i nie jestem przygotowany finansowo na takie akcje. Ups to koszt ponad tysiaka a i tak trzeba będzie przerabiać, kombinować i dokupić tarcze i zaciski, wymienić uszczelniacze i olej itp. i zaraz się zrobi kwota 2 tysiące a ja tyle za motor nie zapłaciłem
więc w tym przypadku to lekka przesada. Do cafiaka UPS pasuje ale ja chcę scramblera więc nie koniecznie muszę zmieniać przód.
@ szopen .... dzięki za to zestawienie - szacun
Z mojego układu hamulcowego została jedynie tarcza lewa i ma ona niestety średnicę 240mm - czyli dupa.
Stunt-u na tym nie będę uprawiał więc nie wiadomo jaki hebel nie jest mi potrzebny - to ma się stosunkowo sprawnie zatrzymywać.
Powtórzę, żeby się upewnić czy dobrze zrozumiałem:
Zaciski i tarcze mogę zastosować z CB900F ale rozumiem, że z pierwszej serii, czyli lata 80te bo chyba nie chodzi o dużego horneta?
Taki zestaw rozumiem można zamontować bez żadnych przeróbek.
Zaciski od CBR-y faktycznie kusząco tanie - domyślam się, że trzeba kombinować adaptery do moich lag.
A tak w ogóle to kto hamuje ten przegrywa