Nie kolego Szopen, kupiłem CXa bo to doskonała baza na Cafe. Po zakupie pooglądałem i okazało się, że ładnie zachowany oryginał więc pomyślałem o zostawieniu i doprowadzeniu do stanu "perfecto". To mój trzeci moto. Pierwsza to XJ600 z '89 doprowadzona do stanu fabrycznego w oryginalnym lakierze. Druga XJ900 z '91 przerobiona na Scrambler'a no i teraz wiadomy CX. Nie jestem fanatykiem marki i modelu ale lubię po pracy zawodowej posiedzieć w swoim garażu (działam w pojedynkę ale korzystam z porad ludzi znających się na rzeczy). Jak Was interesują moje pozostałe moto to mogę zamieścić jakieś zdjęcia.
Wracając do tematu będę zobowiązany za cenne porady dotychczasowe i przyszłe, silnik Cxa jest piękny, moto jest piekne. Lakier ori ale na górze zbiornika wyblakły lekko (jeżeli polerka nie pomoże to chyba polakieruję). Czy rozrząd robić w ciemno czy można ocenić jakoś jego stan (stuki itp). Wygląda na oryginalny przebieg ok. 40tys. Mam wrażenie, że pracuje dość cicho ale... nie znam modelu? Jak gaźniki mechaniczne regulujemy, w XJotach podciśnieniowe? Jaka fabryczna nastawa dyszy powietrznej:|