Teraz jest 16 kwi 2024, o 18:02

CX500 Custom 84'

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 19 sty 2018, o 16:43

bo wszystkie cx z więksozści to złomy ale znowuż twój silnik wygląa mega dobrze.... zobacz to sprzęgło najpierw bo jesli nie to to cholera właśnie wie co to stuka... mi świta w głowie inna rzecz.... ale to tylko takie domniemania to nie bedę na razie nic mówić..

możesz jeszcze sprawdzić raz luz zaworowy zobaczyć co się stanęło po odpaleniu motocykla...

na razie zobacz jak moto reaguje na wciśnięcie klamki sprzęgła
viewtopic.php?f=9&t=28&start=350#p9124

Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez Cyprys4 » 19 sty 2018, o 17:49

Test na sprzęgło już kiedyś robiłem, ale to nie to. Sprzęgło bardziej terkocze niż stuka

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 19 sty 2018, o 17:57

tu się silnik też skończył
https://www.youtube.com/watch?v=UrB7RFfg6P4

ja tak miałem takie myśli że to wina automata który na czubku ma ten grzybek amortyzaujący i on luzuje łańcuch, i coś się może właśnie to odbija na pracy silnika... nie wiem bo mam zamiar u siebie przejsć na manual i się dowiedzieć czy coś to pomoże.

Na moim filmie tym drugim ze sprzęgłem silnik też stuka ale to juz było wtedy jak ten wałek po regeneracji zażynał dźwigienki no i nie wiedziałem jeszcze tego wtedy ale ślizg prawy chiński to praktycznie go nie było... teraz nie jest głośno ale jakieś tam stuki puki mam... głównie od sprzęgła i moje sprzęgło w zasadzie na ucho to wali jak to co u ciebie na filmie, tylko że jak wcisne to cisza...

Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez Cyprys4 » 25 sty 2018, o 13:27

Trochę dziś go przegoniłem. Na moje ucho to chyba zawory trochę klepią, ale nie stuka nic.



Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 25 sty 2018, o 14:59

Dobra no to, tak.. wydech 0.10, ssący 0.08, sprawdź może jeszcze raz co się tam dzieje.... bo widzisz.... osiowania były względnie dobre, no na pewno nie do wymiany, zdjęć ci chyba tam nie pokazywałem ale jeszcze było daleko do tego co np zastałem w poprzednich silnikach a szczególnie u Tomasza teraz, ale... zwracam uwagę że wyciągałem tylko dwa wałeczki tak, no bo wszystkich śrub nie chciałem odkręcić to pisałem na forum, no pozostałyby do sprawdzenia jeszcze te dwa pozostałe no... z mojego doświadczenia wynika że jak mają się zużyć to zużywają się równomiernie. Patrzyłeś w koło uszczelki głowic, nic tam nie podcieka?

Teraz gdyby się tam w między czasie pokusić o dodatkowe sprawdzenie dźwigienek i wałków to mogę powiedzieć Ci które nie były ruszane, no i jeśli to wyszłoby że ok, i luz ok, a też dźwięk jest dla mnie ze stukających zaworów... no to może to ten wałek rozrządu tak tarabani?

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez jerry » 25 sty 2018, o 16:32

nie wiem jak Wy mi ustawianie luzu 0.10, 0.08 słabo wychodzi, a przynajmniej nie mam pewności czy da się to ustawić - 1/100 mm na tej śrubce często kapke wyjechanej ....

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 25 sty 2018, o 17:30

no to jak masz żruby wyjechane to ustaw ciasne 0.08

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez jerry » 25 sty 2018, o 19:29

Nie wiem czemu, ale mój chłopski rozum nie może zaakceptować, że da się tam ustawić z dokładnością 1/100 ... musze sobie oezeliczyć wysokość swoju i jaki kąt odpowiada 1/100 ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez Cyprys4 » 26 sty 2018, o 08:17

szopen napisał(a):Patrzyłeś w koło uszczelki głowic, nic tam nie podcieka?


Dopiero to zrobię, bo za słabo dociągnąłem prawą pokrywę i z niej mi się pocił i to przykuło uwagę...

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 26 sty 2018, o 10:06

POkrywy nie dociągniesz bardziej niż się da... jak poczujesz opór to dalej dokręcanie nic nie da bo śruba w środku ma taki kołnierzyk.. uszczleki są nowe akurat tam nie ma prawa cieknąć, mi chodzi o głowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość