Teraz jest 1 maja 2024, o 17:57

CX500 Custom 84'

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 26 sty 2018, o 10:06

POkrywy nie dociągniesz bardziej niż się da... jak poczujesz opór to dalej dokręcanie nic nie da bo śruba w środku ma taki kołnierzyk.. uszczleki są nowe akurat tam nie ma prawa cieknąć, mi chodzi o głowice

Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez Cyprys4 » 26 sty 2018, o 10:22

No ja właśnie nie byłem pewny, jak dociągać dekle. Nie kręciłem do oporu, więc pewnie dlatego się poci. Dokręcę to i wtedy zobaczę, czy jeszcze z głowicy nie leci.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 26 sty 2018, o 10:32

dopóki śruba się wkręca to zakręcasz, w pewnym momencie staje i zostawiasz, nawet nie dociągasz...

Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez Cyprys4 » 26 sty 2018, o 21:31

Szopen pomylił tematy ;) Co do mojego CXa - miałem niedokręconą dobrze pokrywę, ale niestety poci się tu:

Obrazek

Stukanie dziś na zimnym było słyszalne, zawory też słychać, ale jeszcze ich nie ruszałem



Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 26 sty 2018, o 21:36

Cyprys4 napisał(a):ale niestety poci się tu:


przecież ten otwór to jest odpływ ze świecy i widać że może woda stała czy coś i dlatego odbarwiło od otworu aż po uszczelke... ja pod uszczelką nic nie widzę żeby ci zaciekało.. a to żółte z otworu to nie moja wina tylko może olej daje przez tą uszczelkę dekla ale nie boczną tylko świecy. Jeśli będzie stamtąd dalej podciekać to trzeba będzie dać ją delikatnie na silikon bo co zrobisz..

Coś w tym silniku stuka... może ten wałek tak hałasuje? to co ja widziałem to to byłą jedyna zła rzecz... ;-/

 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez jerry » 26 sty 2018, o 21:43

chodzi jak ursus c330 przy obrotach 1000 czyli wsxystko w normie. <radocha>
jak leci z tej dziury to oleum do swiecy podcieka. Uszczelki dekla i mala i duza dostepne na wemoto są przynajmniej ja niedawno kupowałem.
Ostatnio edytowano 26 sty 2018, o 22:35 przez jerry, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 26 sty 2018, o 22:00

dużą ma kupioną, małą kupisz już w larsonie, pisałem już o tym na forum... ale to nie ma sensu bo cena jest spora, złóż to na reinza i spokój... ja dawałem tylko od strony pokrywy... widocznie są już plaskate i jest jak jest..

Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez Cyprys4 » 26 sty 2018, o 22:02

No leci z otworu. To mnie pocieszyliście, może jak dekiel zakładałem ta wewnętrzna uszczelka się przesunęła, sprawdzę. Broń boże nie mam żadnych pretensji do Szopena :) Ja wałek tak czy siak upoluję jakiś ładny...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez szopen » 26 sty 2018, o 22:06

ta poluj ale weź go teraz wymień... :( Uszczelki fabrycznie są przyklejone klejem do pokryw, ja na jednej dałem reinza, a na drugiej dałem reinzosil taki niebieski. A to dlatego że chciałem ściągnąć nadmiar no i mi silikon puścił i dlatego jest tam jedno tak drugie tak... ale podnieś pokrywe, zrzuć tą uszczelke wyczyść daj reinzosil nie za dużo niech się zlepi i tyle...

Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 Custom 84'

Post przez Cyprys4 » 26 sty 2018, o 22:31

Mówisz na tym wałku jak najkrócej jeździć? Ja tylko nie czaję do końca może tematu wałka. On stukać by mógł chyba tylko jakby krzywki już nie miały odpowiedniego profilu (moje mają, a wżery chyba tu nie mają takiego znaczenia?), albo sprężyny nie dociskają dobrze lasek, albo dolne dźwigienki nie mają kształtu, tylko są już płaskie lub wklęsłe. No i jak wałek, to są 4 krzywki, każda w innym czasie idzie w górę, to chyba to stukanie piwinno mieć większą częstotliwość/gęstsze być... ???

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości