Strona 2 z 15

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 19:31
przez jerry
Nie chce mi sie. nie oglądam ebaya notorycznie wiec nie spotkałem jeszcze nowych napinaczy fabrycznych ....
Ale mając doświadczenie z HOODA wolałbym zaryzykować z kimś kto restauruje motory
A moduł... zima idzie... moze w końcu ten od BMW podepne :D

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 20:23
przez Piterrrrr
Hola hola Szopenie przecież sprawdzałem ślizg, nawet pisałem co i jak. Wg. mnie był elastyczny ale mi się nie rozpadał pod śrubokrętem. Jeżdżę dalej. Jerry olej zmieniam co rok, zwykły motul 10W40.

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 20:38
przez Cyprys4
Jakbym wpłacił kasę, ile mniej więcej bym czekał na Twoje ślizgi? Na ebayu niemieckim są też nowe hondowskie, ale 100euro sztuka :( Jaki koszt usczelek i oringów potrzebnych do poskładania tyłu silnika po wymianie rozrządu?

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 21:10
przez jerry
100 eurobsztuka nowy oryginał fobautomata? tonprawie darmo rzuć linka ;)

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 21:12
przez Cyprys4

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 21:22
przez jerry
Faktycznie .....
Dla porównania nowy zamiennik

http://www.ebay.de/itm/Steuerkettenspan ... SwVm5Y-fXR

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 21:39
przez szopen
Cyprys4 napisał(a):Jakbym wpłacił kasę, ile mniej więcej bym czekał na Twoje ślizgi? Na ebayu niemieckim są też nowe hondowskie, ale 100euro sztuka Jaki koszt usczelek i oringów potrzebnych do poskładania tyłu silnika po wymianie rozrządu?


uszczelki i oringi to od razu, cena pw, jest też na forum w dziale sprzedam... ślizgi? mogą się przeciągnąc do miesiąca, jak chcesz to bierz te z ebay jeśli cena ciebie nie straszy i chcesz mimo wszystko nowe - bo twoje mogą okazać się dobre.. ale.... rób jak uważasz..... bo ja mam w paczce używki i wcale nie muszą być lepsze niż twoje jeśli twoje okażą się dobre... a nowe z hondy to są nowe...

z tymże pozostaje jeszcze kwestia napinacza dziadowskiego :) koszt nowych ślizgów jest taki że ja bym to przerobil na manual... z tymże lewy ślizg trzeba zostawić i tak z automata... a prawy to trzeba kupić części kompletny napinacz i w karterze zrobić dziure pod śrube naciągową....

ja np powiem tak, że ja u siebie manuala zmienie na automat bo ponieważ automaty to na szmaty <lol2> <lol2>

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 22:22
przez Cyprys4
Przemyślę jescze cały temat. Problem mam taki, że sam raczej nie podejmę tematu naprawy, a gość z warsztatu nie bardzo chce, żeby mu motor zalegał, dlatego się zastanawiam, czy od razu ślizgów nie brać, oczywiście uszczelek i oringów.

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 22:23
przez szopen
uszczelki i oringi musisz wziąć i tak.... sinlik jak chcesz możesz wysłać do mnie to ci go naprawię, na spokojnie sobie go przejrzę, zrobię Ci fotorelacje co i jak wygląda i pewnie w okolicy marca byś go miał......

Re: CX500 Custom 84'

PostNapisane: 15 lis 2017, o 22:31
przez Cyprys4
No właśnie chciałem o to zapytać :) W takim razie pytanie nr. 1 - orientacyjne koszty możesz określić ? Chyba będę musiał Nighthawka sprzedać :p