Teraz jest 29 mar 2024, o 12:17

Moja CX500 1979

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 443
Dołączył(a): 1 gru 2017, o 22:28
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Moja CX500 1979

Post przez tomaszek_le » 3 gru 2017, o 18:44

zakładam temat gdzie będę umieszczał zdjęcia, jeżeli dobrze zrozumiałem dostanę prywatna galerię do wklejania zdjęć (?)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez szopen » 3 gru 2017, o 19:50

Album założony, czym więcej zdjęć tym bardziej do góry
galeria/index.php?cat=2&page=3

zdjęcia do 350kb, po wczytaniu zdjęcia zdjęć pojawiają się listy z linkami do kopiuj/wklej na forum (z nawiasami IMG)

 
Posty: 443
Dołączył(a): 1 gru 2017, o 22:28
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez tomaszek_le » 3 gru 2017, o 20:50

Zacznę od pokazania co mam i jakie części kupiłem. Motocykl na chodzie ale po inspekcji naciągu łańcucha stwierdziłem, że wg mojej wiedzy wspomniany łańcuch jest na granicy, ostatnie chwile jego życia. Honda już rok stoi w garażu nie odpalana, tyle zajęło mi sprowadzanie części, które zaginęły w międzyczasie gdzieś w drodze do Polski i nikt nie wiedział gdzie są. W końcu je dostałem to znowu warsztat hondy stwierdził, że teraz ten silnik jest już za skomplikowany i normalnemu mechanikowi nie opłaca się go robić. jak stwierdził właściciel salonu i warsztatu mechanikom się nie chce, a on ich nie zmusi (w maju tego roku zapraszał do siebie z częściami). Smutno się zrobiło, wielki neon HONDA na budynku, każdy ma po 10 naszywek firmy na ubraniu, czerwone buty itd ale silnika tego typu to nie rozbiorą...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez szopen » 3 gru 2017, o 21:07

Części kupowałeś oryginalne (ślizgi)?

Ten silnik jest prostszy od silnika MZ czy WSK, ale już wyciągając go to tworzy się lista rzeczy do sprawdzenia, trzeba poczytać forum i wszystko sobie dopilnować, jak to może wyglądać jest w temacie gęsiora.
viewtopic.php?f=9&t=241

Np. w tym silniczku będzie trzeba roztaczać otwór pod uszczelniacz pompy wody, jak coś to napiszesz tutaj czy do mnie bo oferuje roztaczanie/montaż uszczlniaczy, można a w zasadzie przy rozbiórce i przygotowywaniu silnika do jazdy trzeba się zastanowić lub wymienić sobie wentylator na elektryczny - wszystko jest na forum.

PS. pisałeś o kluczach NM, potrzebny ci jest mały i duży, szczególnie do zakresów od 5 do 30nm

PS. gdybyś się odnalazł wcześniej to byłem bez zajęcia i mogłem zrobić ten silnik, a tak.. teraz kolega cyprys mi nadał swój i muszę najpierw jego ogarnąć...

 
Posty: 443
Dołączył(a): 1 gru 2017, o 22:28
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez tomaszek_le » 3 gru 2017, o 21:38

To co kupiłem plus oring pokrywy filtra oleju.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Klucz NM mam od 5 do 25 ale to najmniejszy problem. Bez pomocy kogoś kto by nade mną stał i pokazywał palcem nie dam rady. Znam się chyba na budownictwie ale motocykle to nałogowa pasja tyle, że bez napraw tego typu. Wolę nie eksperymentować moich umiejętności (szczególnie na tym egzemplarzu).
Jeżeli podejmiesz się pracy to poczekam, jestem cierpliwy. Będę prosił ewentualnie kolegów z Wrocławia.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez szopen » 3 gru 2017, o 21:40

Jak możesz poczekać to czekaj.. ale nie prędzej niż po lutym... silnik będzie trzeba do mnie wysłać.... łańcuch ze spinką... :| :| lipa... po co to kupiłeś... mam zakuwkę ale to lipa po co..

PS. oringów z chińskiego zestawu bym nie stosował...

 
Posty: 443
Dołączył(a): 1 gru 2017, o 22:28
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez tomaszek_le » 3 gru 2017, o 21:59

Dobrze, zaczekam. Chcę z moim ojcem pojechać sobie na motorach w Polskę ale najwcześniej wiosną więc termin jest ok.
Łańcuch do zakucia zażyczył sobie szef warsztatu jak jeszcze chciał to robić... W ostateczności ten postaram się sprzedać i kupie cały.
Oringi dokupię, jakiej produkcji maja być?
Czyli wyciągam silnik i czekam na Twój sygnał. Mój tel. 663 363 113 na wszelki wypadek.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez szopen » 3 gru 2017, o 22:01

Oringi mam na miejscu komplety, łańcucha nie sprzedawaj, zakuje się i będzie też dobry, powinna być w środku instrukcja mówiąca na ile łeb trzeba spłaszczyć...

tomaszek_le napisał(a):Czyli wyciągam silnik i czekam na Twój sygnał. Mój tel. 663 363 113 na wszelki wypadek.


po prostu zaglądaj na forum... w odpowiednim czasie odezwiesz się do "szynakolejowa", ona ma skrzynkę na silnik zrobioną... coś mi się wydaje że stanie się to skrzynką transportową tego forum... <rotfl>

PS. Uwaząj z tym wyjazdem na wiosne.... czasami mogą być niespodzianki... potrzebuje jeszcze zestawu uszczleniającego Tourmax z simeringami

 
Posty: 443
Dołączył(a): 1 gru 2017, o 22:28
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez tomaszek_le » 3 gru 2017, o 22:28

Git, będę czujny.
Ten zestaw do pompy z simeringiem na foto powyżej to właśnie tourmax.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Moja CX500 1979

Post przez szopen » 3 gru 2017, o 22:29

ale mi chodzi o zestaw simeringów..

Następna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości