Strona 1 z 10

Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 18:44
przez tomaszek_le
zakładam temat gdzie będę umieszczał zdjęcia, jeżeli dobrze zrozumiałem dostanę prywatna galerię do wklejania zdjęć (?)

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 19:50
przez szopen
Album założony, czym więcej zdjęć tym bardziej do góry
galeria/index.php?cat=2&page=3

zdjęcia do 350kb, po wczytaniu zdjęcia zdjęć pojawiają się listy z linkami do kopiuj/wklej na forum (z nawiasami IMG)

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 20:50
przez tomaszek_le
Zacznę od pokazania co mam i jakie części kupiłem. Motocykl na chodzie ale po inspekcji naciągu łańcucha stwierdziłem, że wg mojej wiedzy wspomniany łańcuch jest na granicy, ostatnie chwile jego życia. Honda już rok stoi w garażu nie odpalana, tyle zajęło mi sprowadzanie części, które zaginęły w międzyczasie gdzieś w drodze do Polski i nikt nie wiedział gdzie są. W końcu je dostałem to znowu warsztat hondy stwierdził, że teraz ten silnik jest już za skomplikowany i normalnemu mechanikowi nie opłaca się go robić. jak stwierdził właściciel salonu i warsztatu mechanikom się nie chce, a on ich nie zmusi (w maju tego roku zapraszał do siebie z częściami). Smutno się zrobiło, wielki neon HONDA na budynku, każdy ma po 10 naszywek firmy na ubraniu, czerwone buty itd ale silnika tego typu to nie rozbiorą...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 21:07
przez szopen
Części kupowałeś oryginalne (ślizgi)?

Ten silnik jest prostszy od silnika MZ czy WSK, ale już wyciągając go to tworzy się lista rzeczy do sprawdzenia, trzeba poczytać forum i wszystko sobie dopilnować, jak to może wyglądać jest w temacie gęsiora.
viewtopic.php?f=9&t=241

Np. w tym silniczku będzie trzeba roztaczać otwór pod uszczelniacz pompy wody, jak coś to napiszesz tutaj czy do mnie bo oferuje roztaczanie/montaż uszczlniaczy, można a w zasadzie przy rozbiórce i przygotowywaniu silnika do jazdy trzeba się zastanowić lub wymienić sobie wentylator na elektryczny - wszystko jest na forum.

PS. pisałeś o kluczach NM, potrzebny ci jest mały i duży, szczególnie do zakresów od 5 do 30nm

PS. gdybyś się odnalazł wcześniej to byłem bez zajęcia i mogłem zrobić ten silnik, a tak.. teraz kolega cyprys mi nadał swój i muszę najpierw jego ogarnąć...

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 21:38
przez tomaszek_le
To co kupiłem plus oring pokrywy filtra oleju.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Klucz NM mam od 5 do 25 ale to najmniejszy problem. Bez pomocy kogoś kto by nade mną stał i pokazywał palcem nie dam rady. Znam się chyba na budownictwie ale motocykle to nałogowa pasja tyle, że bez napraw tego typu. Wolę nie eksperymentować moich umiejętności (szczególnie na tym egzemplarzu).
Jeżeli podejmiesz się pracy to poczekam, jestem cierpliwy. Będę prosił ewentualnie kolegów z Wrocławia.

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 21:40
przez szopen
Jak możesz poczekać to czekaj.. ale nie prędzej niż po lutym... silnik będzie trzeba do mnie wysłać.... łańcuch ze spinką... :| :| lipa... po co to kupiłeś... mam zakuwkę ale to lipa po co..

PS. oringów z chińskiego zestawu bym nie stosował...

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 21:59
przez tomaszek_le
Dobrze, zaczekam. Chcę z moim ojcem pojechać sobie na motorach w Polskę ale najwcześniej wiosną więc termin jest ok.
Łańcuch do zakucia zażyczył sobie szef warsztatu jak jeszcze chciał to robić... W ostateczności ten postaram się sprzedać i kupie cały.
Oringi dokupię, jakiej produkcji maja być?
Czyli wyciągam silnik i czekam na Twój sygnał. Mój tel. 663 363 113 na wszelki wypadek.

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 22:01
przez szopen
Oringi mam na miejscu komplety, łańcucha nie sprzedawaj, zakuje się i będzie też dobry, powinna być w środku instrukcja mówiąca na ile łeb trzeba spłaszczyć...

tomaszek_le napisał(a):Czyli wyciągam silnik i czekam na Twój sygnał. Mój tel. 663 363 113 na wszelki wypadek.


po prostu zaglądaj na forum... w odpowiednim czasie odezwiesz się do "szynakolejowa", ona ma skrzynkę na silnik zrobioną... coś mi się wydaje że stanie się to skrzynką transportową tego forum... <rotfl>

PS. Uwaząj z tym wyjazdem na wiosne.... czasami mogą być niespodzianki... potrzebuje jeszcze zestawu uszczleniającego Tourmax z simeringami

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 22:28
przez tomaszek_le
Git, będę czujny.
Ten zestaw do pompy z simeringiem na foto powyżej to właśnie tourmax.

Re: Moja CX500 1979

PostNapisane: 3 gru 2017, o 22:29
przez szopen
ale mi chodzi o zestaw simeringów..