Atebo napisał(a):Wygląda na to, że deklarowane przez sprzedającego 18 tys km jest prawdziwe.
EEE, jesteś pewny 18 tys??? to po co te głowice zrzucałeś...... całkowicie niepotrzebnie, w jakim stanie jest osiowanie? silnik jest czysty ale wnętrze już trochę jest zażółcone olejem, ostatnio otwierałem czystszy tak mi się wydaje, 40 tys, wszystko wyglądało bardzo dobrze - najlepszy silnik jaki otwierałem do tej pory, na koszu nie było żadnych odgniotów, ale właściciel nie chciał sprawdzać osiowań:
https://photos.app.goo.gl/GVDs15bQoM2ET8R82A w jakim położeniu była śruba napinacza na fasolce?? Po 18 tys powinno byc wszystko ok z naciągiem..
Atebo napisał(a):Kosz sprzęgłowy i tarcze w normie.
ale ten klucz do sprzęgła to przesada, w ogóle nie jest potrzebny, wręcz przeszkadza...
Atebo napisał(a):Jak usuwacie stare uszczelki?
Stare uszczelki usuwam skrobakami do uszczelek, rozpuszczam je DOUBLETT, pryskam kilku krotnie, skrobie, i znowu pryskam i powoli schodzą, bardzo współczuje przy czysczeniu głowic z "kleju" do żywego aluminium. Uszczelki głowicy musisz składać na reinzosil, inaczej puszczą... czyste alu i odtłuszczone:
galeria/albums/userpics/10002/IMG_20180117_144541_HHT.jpgAtebo napisał(a):Czym odciąć i w jakim miejscu wałek rozrządu aby zamontować el. wentylator?
Wałek rozrządu tnij jak jest wszystko zamontowane ok 5mm od simeringu
Atebo napisał(a):Gdzie przychodzą uszczelniacze z zestawu TourMax OSL-105R.
Tzn jak gdzie przychodzą????
Atebo napisał(a):Oprócz usczelniacza pompy wody które jeszcze byłoby dobrze wymienić?
wymieniaj wszystkie origni na magistralach olejowych z przodu, na smoku pompy olejowej, i zestaw turmax cały załóż nowy... to bedą wtedy wszystkie usczelniacze.... uważaj na dysze cylinder głowica, tam też idą oringi.
Atebo napisał(a):Czy to jest standardowy napinacz rozrządu w GL? Co sądzicie o jego stanie?
Nie ma takiego czegoś, to jest mechaniczny, on się nie zużywa, zużywają się ślizgi... jutro zmierzę i podam grubość nowego oryginalnego w kilku miejscach żeby było na forum..