Teraz jest 28 mar 2024, o 21:56

GRASSHOPPER

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez szopen » 2 lut 2018, o 23:44

a to witaj w klubie "prawdy", ja nie wiem jak to się stało.. kupując CX już miałem wyrobioną teorie o gównolicie, przeżyłem kilka moto, suzuki Dr800 to był straszny gównolit na poziomie cx500 i będac na forum DRki nauczyłem się jak pięknie może być opisywana gówniana rzeczywistość, przez takich którzy nie potrafią powiedzieć przed samym sobą że ich motocykl to gówno, mimo że nic mi do tego, że ktoś ten model może naprawdę kochać.. z tymże dla człowieka który szuka rzetelnej opinii jest to zabójcze na etapie kupna... Ja CXa lubie, będę w swoim czasie szukał dla siebie jeszcze, ale nigdy nie napiszę że to panie super zajebiste miliony... ta ta... a zapytaj się mojego siostrzeńca jak ostatnio byliśmy u takiego co posiada ze 60 motocykli w domu.. z gościem nie ma o czym rozmawiać, CX super... on nigdy go nie robił jeździ jak go honda poskładała ;-]

jak kupiłem i okazało się nagle że... rany.. dopada mnie to samo od czego uciekałem w DR, w koło lipa... zatarty wałek rozrządu... ale cóż.. żyje się jakoś. Te motocykle mają dobre skrzynie, dobre wały, dobre pompy - chyba że brud Ci wykończy. Mają słabe kosze sprzęgłowe, mają słabe naciągi rozrządów jeśli zdarza się tak żę masz automat, słabe rozrządy, mają tendencje do szlamowania i nagarowania silnika, mają słabą góre rozrządu, trzonki zaworowe z plasteliny, same zawory też, prowadnice nie lepsze, wiele kluczowych elementów jest słaba.. po prostu honda sobie obliczyła że do 100 tys max ten silnik trzyma parametry i luzy fabryczne gdzie od 60 tys mniej więcej zaczyna się powoli równia pochyła.

Hondy są do dupy, suzuki też.... w yamaszce nie ma takich jaj....

Na nieszczęście lub szczęście po przekroczeniu 100 tys silnik nie staje tylko dalej jeździ radośnie klekotając więc niektórzy stwierdzają ze to pancerne... no nie. ;)

 
Posty: 94
Dołączył(a): 1 lut 2018, o 01:01
Lokalizacja: Gdańsk
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez erykska » 3 lut 2018, o 00:14

A tam.
Trzeba jeździć, cieszyć się chwilą i mieć baczenie. Chyba to wszystko.
Mam Saaba kolejnego i tam też część narzeka. a część się cieszy. Uważam że bardzo wiele zależy od poprzednich właścicieli: czy dbali czy nie, a my teraz musimy dbać o swoje.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez szopen » 3 lut 2018, o 00:17

jest sporo prawdy w tym co mówisz, ogólnie jak się kupuje nowe to wszystko jest na równym poziomie, natura zna niewiele przypadków odporności tak jak silniki vw czy mercedesa dizle, jak i niewiele przypadków totalnej lipy.... reszta to jest średnia półka i jak nie to to drugie. W motocyklach również nie ma modeli bez wad... ludzie np mówią że xj900 czy fj1200 to byly takie zarąbsite motocykle... taa.... do momentu w którym właściciel nie budził się z ręką w nocniku jak trzeba było sinlik rozpaławiać bardzo skomplikowany żeby łańcuch alternatora wymienić przepleciony przez wał korbowy. Nawet moja 1000f to jest po prostu szczyt przekombinowania, jak na forum cbrsię wypowiadam to.. lepiej nie pytaj, ale świata nie uleczysz, niech sobie ludzie wierzą "że to takie zajebiste"... Ludzie narzekali na junaki, ale w wolnym świecie honda prowadziła akcje serwisowe wymiany wałków rozrządu w silnikach VF, magny sabre i wszelakie tego typu, nigdy nie doszli ładu żeby to naprawić, nawet po akcjach serwisowych wałki dalej zacierało. W seriach VT siadały skrzynie biegów, vulcany żłopią olej a w yamahach po dziś dzień w silnikach V rozsypują się sprzęgiełka rozruchowe.W harleyu psuje się ponoć wszystko, jak niedawno sobie oglądałem motoguzzi breve jako naturalny zastępca CXa.. tak mi się ten motor podobał, jak zobaczyłem jak bogaci z motocykli o przebiegu 30 tys wyciągają zatarte rozrządy to złego słowa o CXie nie powiesz.... szkoda gadać... a silniki udane były, suzuki olejaki ponoć są niedozajechania.. ale czy tak rzeczywisćie jest... kup się przekonaj sam... na własnej skórze...

 
Posty: 94
Dołączył(a): 1 lut 2018, o 01:01
Lokalizacja: Gdańsk
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez erykska » 3 lut 2018, o 11:17

Dlatego mam CXa.
Może nie za szybki, może nie za ładny ale dla mnie nie idealny :) . Nigdy nawet nie myślałem żeby jeździć na jednym kole, 300/h, czy też hamować by stawiać moto na przednim kole. Mnie to nie kręci i ten motor nawet zbytnio sie na to nie nadaje (przede wszystkim pojedzie max 165 ;) ) co mi się właśnie podoba.
W dodatku motor, który przez pierwsze dwa lata mało jeździł bo wciąż w naprawie u mechanika i wiele się dzieje rzeczy których nigdy się nie spodziewałem.... ale śliczny. I mój!
Jego nawet klasyczny nie customowany wygląd jest wręcz zarąbiasty. Jak jeździłem przed pocięciem to na każdym skrzyżowaniu ludzie w autach mi machali zajarani jego oldschoolowym wyglądem. Jest tak fajny że gdy pierwszy raz go zobaczyłem w 2015 to nie myślałem o żadnym innym motocyklu.
I po tym co na niego wydałem ma u mnie dożywocie.
Także już teraz gdy wiem że nie jest pancerny, ma swoje bolączki i wady to nadal bym go nie zamienił na inny.

Avatar użytkownika
 
Posty: 352
Dołączył(a): 30 lis 2015, o 20:13
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez eneloop98 » 3 lut 2018, o 11:37

Czekamy na zdjęcie tego cuda techniki <lol>

 
Posty: 94
Dołączył(a): 1 lut 2018, o 01:01
Lokalizacja: Gdańsk
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez erykska » 3 lut 2018, o 12:04

Muszę się nakombinować żeby je zrzucić do laptopa, a potem pójdą.
Cudo to to nie jest i do ideału mu duuuuzo brakuje. ;)

 
Posty: 94
Dołączył(a): 1 lut 2018, o 01:01
Lokalizacja: Gdańsk
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez erykska » 3 lut 2018, o 20:19

Szopen podpowiedz z tym olejem Penrite jaki stosować z tym dodatkiem cynku. I czy można naciąć się na podróby czy raczej nie trzeba się tym przejmować?

 
Posty: 94
Dołączył(a): 1 lut 2018, o 01:01
Lokalizacja: Gdańsk
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez erykska » 3 lut 2018, o 20:20

ZDDP co oznacza?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez szopen » 3 lut 2018, o 20:24

no to ten cynk cały, penrite niby to ma juz... ponoć smaruje lepiej rozrząd i ot tyle..

Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: GRASSHOPPER

Post przez Cyprys4 » 3 lut 2018, o 20:27

Ja kupiłem ten od tego sprzedawcy, mogę polecić: http://allegro.pl/penrite-mc-4st-10w-50 ... 52186.html

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości