przez jerry » 2 lut 2018, o 16:19
Jako że się nie znam to się wypowiem.
Producent powiedział że ma być 10W40 to leje 10W40.
Co prawda ja też na lotosie 10W40 załatwiłem silnik, ale raczej to nie on spowodował, że do cylindrów poszła woda ...
Na nowy silnik wynalazłem orlen classic 10W40. Wychodziło mi, że ma ten cynk, który podobno w czasach kiedy produkowali nasae hondy był obowiązkowym składnikiem.
Używałem lotosa semisyntetic w 3 duzych fiatach i też im krzywdy nie zrobił choć silniki również nowe nie były...
Za to nie pomógł polonezowi GSI w którym po 10 tyś od zakupu znikneły krzywki na wałku rozrządu .... No ale tam już były hydrauliczne popychacze i ktoś założył do nich używany wałek od "klasycznego" silnika poloneza ....
Ostatnio edytowano 2 lut 2018, o 23:38 przez
jerry, łącznie edytowano 1 raz