szopen napisał(a):ty masz 800fi, to jeszcze dobra maszyna, w zasadzie to samo co gaźnikowce, ale zamiast żeliwa dali jej nicasil więc to jednorazówka i z tymi 200tys na nicasilu to... wątpie... nie istotne.., ja miałem na myśli model jeszcze późniejszy na łańcuchach
Jestem użytkownikiem VFR już jakiś czas, oraz forumowiczem VFR Poland(nie małe forum) i co do przebiegów to wiem co piszę
A co do VFR V-tec czyli tej na łańcuchach to faktycznie kupa jest.
Wracając do CX
Piterrrrr napisał(a):Ładna 650, bardzo ładna. Coś przy niej robiłeś?
Kupiłem już w takim stanie. Pierwsze dwa lata dość dużo jeździłem potem była XJ900Diversion( to był mój wół roboczy) więc CX jeżdżony od święta okazjonalnie i tak zostało po dzień dzisiejszy.
Do tej pory wymieniłem felgę tył a w czerwcu wszystkie śruby wahacza na hondowskie zgodne z katalogiem(ktoś wcześniej powkładał zwykłe które pokorodowały miejscami i ledwo je powybijałem) oraz powkładałem nowe tuleje w wahaczu oczywiście wszystko wcześniej czyszcząc i smarując.
Na wiosnę zabieram się za wymiane uszczelki pokrywy sprzęgła(poci się) a przy okazji uszczelniacz wodzika sprzęgła.
Komplet klocków oraz nowy płyn hamulcowy.
Na tył zakładam przewód w oplocie(chyba założe jeszcze sie zastanawiam
)
Pojawiła się kropla płynu przy pompie wody więc pewnie i tam trza zaglądnąć.
Ps. mam chyba nawet drugi zapasowy kluczyk
To chyba tyle