Strona 4 z 8

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 22 wrz 2018, o 09:05
przez zietara
Rozbierz i sprawdź.
Jeżeli panewki są zrąbany a ty zamkniesz silnik to trzeba będzie go rozbierać jeszcze raz.
Mam szanse kupić nowe panewki czy jest to rzecz nie osiągalna?

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 22 wrz 2018, o 17:30
przez szopen
PO kolei, tak jak obiecałem silnik dokuliśmy się do tego w tym tygodniu co miało być dokute... panewka jest ok, to by jeździło i powinno jeździć. Widać też ryski coś tam niestety wpadało ale jakiejś demolki nie zdążyło zrobić tak żeby ukazał się łysy brąz. Posiadasz 4 półpanewki koloru ZIELONEGO, chyba nawet takie które są dostępne na CMNS?? Teraz możęsz pomyśleć że h.... wyszło bo już zapłąciłeś raz za przesyłkę ślizgu ale.... powiem szczerze, ślizg lewy dla manuala jest tak rzadki że ja bym nie ryzykował nawet 3 dni tylko od razu klepał, szczególnie że tam na CMNSL były jedynie 3 sztuki i nie jest to towar dostępny na codzień, musiał być jakiś zrzut, także jeśli teraz jeszcze na CMNSL zostały 2 ślizgi po twoim zakupie to możemy sobie "pluć" w brodę.. ale tak jak mówie, z doświadczenia wiem że lepiej "zaklepywać" ten ślizg.

Wracając do panewek. Ja gdybym miał pieniądze, i robił ten silnik to mimo wszystko na spokojnie inwestując to dałbym te panewki nowe, ale z tego co się orientuje zielone panewki zamówisz też w polsce wysyłko w firmie SOKÓŁ LUBLIN - oni mają sklep na stronie wklepujesz nr i powinny być i niby są
http://honda.sklep.pl/part/search

61 zł sztuka nr katalogowy http://honda.sklep.pl/part/search

PS. jak ja robiłęm swój silnik to trafiłem w nim na nietyp, czarne panewki oraz brązowe <smutasek> <smutasek> na CMSNSL nie było a zielone są najpopularniejsze. Teraz widzę że CMNSL ma też i różowe, i żółte, i czarne, i brązowe fiu fiu...

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co dalej sprawdziłem.. no tuleje cylindrową.... serwisówka mówi że koniec następuje przy 78.1mm, twoja tuleja ma wymiar 78.00 (nominał) mm mierząc wzdłuż motocykla, ale ma 78.04 mierząc w poprzek motocykla. Dopuszczalna owalność cylindra to 0.10 więc się mieścisz, zrobimy honownicą z ręki kratke no i.....

Zamek pierścienia kompresji ma 0.43mm nominalnie powinno być 0.10 - 0.25, serwis limit to 0.60. No to powiem tak... kolega tu kupował nowe pierścienie zamienniki i nie udało mu się uzyskać luzu "fabrycznego", szczegóły są napisane w temacie ZBYCHA. Ja gdybym miał pieniądze oraz robił ten silnik to dałbym pierścienie nowe oryginalne, nie chodzi też o sam zamek ale sprężystość materiału a trochę to lat już ma..... w innym wypadku można złożyć z powrotem na tych pierścieniach co są

Luz sworznia korbowodu - wszystko OK nic się nie dzieje.

Wał korbowy, nie jest zatarty ma włoskowate ryski jak ta panewka niewyczuwalne nawet pod paznokciem.. nic się tam nie będzie dziać..

Praktycznie gdybyś się zdecydował to mielibyśmy do kupna panewki korbowodowe (4 półpanewki), pierścienie no i w zasadzie reszta to już na miejscu dostępna w sklepie. ROzkładamy ultradźwięki czyścimy, składamy... i wtedy myślimy o malowaniu...

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 22 wrz 2018, o 17:36
przez zietara
Możesz zamówić te części i wysłać mi nr konta?
Nie będzie wtedy problemów z pytaniem i błędnym zamawianiem.

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 22 wrz 2018, o 17:42
przez zietara
A czekaj otwarła mi się za drugim razem Twoja wiadomość z linkami więc mogę sam sprawę załatwić:-)

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 22 wrz 2018, o 17:48
przez szopen
61 zł to jedna półpanewka, to wcale nie tak drogo zaś... nr półpanewki zielony to:
13218415013

Pierścienie nominał to nr
13011415004


Jeśli chodzi o konta zamawianie itp... tak... do niedawna tak było, ale teraz ja już jade na 3 tygodnie do Belgii i ja że tak powiem z życia w Polsce jestem wyłączony, nie załatwie tego i jak wróce to też, bo na przewie 2 tygodnie nazbiera się mi tyle swoich spraw że nie wyrabiam...

Nry mozęsz przeklepywać do tego katalogu z CMNSL (z tego co pamiętam działają numery bez myślników) czasami jest tak że część widnieje jako dostępna ale po zamówieniu dzwoni do ciebie koleś i mówi że niestety oni nie dadzą rady... ale na CMNSL stan jest zawsze taki jak trzeba.

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 22 wrz 2018, o 19:13
przez zietara
Pierścieni mam kupić 2 sety?
Panewkę 4szt?

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 22 wrz 2018, o 19:22
przez szopen
no tak by wychodziło jeśli dasz radę... są też tańsze zamienniki na cmnsl kosztują zamienniki 38euro, są też te zamienniki w david silver parts.. a no właśnie możesz też w davidsilver parts te numery zapodać i zobacz sobie cene bo u angola może być też tanio z wysyłką tylko płać paypal bo kontem to 80 zł naliczają raz już miałem wtope...

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 22 wrz 2018, o 19:48
przez zietara
Dzięki

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 23 wrz 2018, o 23:18
przez zietara
Panewki i pierścienie to wszystko co mam zamówić?
Potrzebujemy jakieś uszczelniacze zaworów lub coś w tym stylu?

Re: CX 500 78r na Cafe Racer

PostNapisane: 24 wrz 2018, o 05:31
przez szopen
Uszczelbiacze mam ba miejscu nie kupuj. Uszczelki pos glowice z klasy