Teraz jest 27 kwi 2024, o 19:31

Honda Cx 500 Custom 1981r

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez gesior » 10 mar 2018, o 17:44

Piotrek, a możesz pokazać to koło z drugiej strony?

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Piterrrrr » 10 mar 2018, o 19:52

Nie ma mnie już w domu, zrobię dopiero jutro, a co Cię interesuje :) ?

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez gesior » 11 mar 2018, o 14:49

A bo sam rozkręcałem. Ale już jest ok. Już mi nie jest to konieczne. U mnie też koło w dole i jutro daję do wulkanizacji

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Piterrrrr » 11 mar 2018, o 16:19

By zdjąć kolo musiałem zdjęć lewy tłumik by wyciągnąć ośkę, spuścić powietrze z koła, dźwignąć tył motocykla i jakoś się udało wydrzeć dziada. Aczkolwiek szło to opornie. Na szczęście nowa opona jest bardziej elastyczna i mam nadzieję, że pójdzie to lżej.

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez jerry » 11 mar 2018, o 20:14

w instrukcjach pisza, że potrzebny jest drugi osobnik żeby mortor przechylić.
U mnie (euro 650) odkrecilem tarcze hamulcową i po prostu wyszlo.
oczywisie bez tlumika.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez gesior » 13 mar 2018, o 14:09

U mnie koło wyszło bez problemu, ale postawiłem motocykl nad deskami od kanału i podwiesilem tył dla bezpieczeństwa. Po odkręceniu wszystkiego wyjąłem deski od kanału i koło zeszło. Próba włożenia też poszla bez problemu

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez szopen » 13 mar 2018, o 14:51

mówiłem że w dół raczej jeszcze pójdzie... w bok to na nic, ale też to zależy od tego czy ktoś ma blache na rejestracje która wydłuża tylny błotnik...

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Piterrrrr » 13 mar 2018, o 14:58

Zakładanie koła poszło gładko. Spuściłem trochę powietrza z koła i wlazło :D . Wszystko już poskładane. Zostało zmienić olej i filtr oleju.

Ps. Rejestracja przeszkadza właśnie najbardziej tak jak Szopen wspomniał.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez szopen » 13 mar 2018, o 15:02

nie kupuj tylko filtra HIFLO bo to są szajsy, kup sobie EMGO/MEIWA...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez gesior » 13 mar 2018, o 20:13

A stary smar oczywiście wyczysciles do zera?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości