przez szopen » 7 kwi 2017, o 23:21
powiem tak, czasami elaboraty są niepotrzebne. Lepiej pojeździć na tym i na tamtym, i wtedy się przekonać na czym Tobie się najlepiej jeździ, nie zastąpią tego wyliczenia i wiedza w teorii... krzywdy nie ma jak zabierzesz te małe sprężyny, Piotr poczuł poprawę bo jego długie spreżyny i tak są wytrzepane więc dodał im sztywności, ten dystans po prostu zachowuje się tak jak ściśnięta mała sprężyna, a więcej siły jest potrzebne żeby łamać opory tej długiej to i wrażenia z jazdy mogą być lepsze. Dlatego zaworki powietrzne w pewien sposób załatwiają robotę bo "pomagają" tej małej sprężynie...
Nie wiadomo jak to było na nowym motocyklu, ale to co zrobił Piotr ma sens, bo jeśli małe są wytrzepane to motocykl jest wtedy już strasznie miękki....
Więc.. nie ma potrzeby wywalania, ale jak masz jak masz, przejedź się, jak pasuje.. to po co zaczepiać?
PS. wszystko jest w serwisówce
krótka sprężyna ma mieć min 90.1mm
Długa sprężyna 449.5 mm