Gaźniki poskładane. Nowe zaworki iglicowe, teraz poziom w miarę trzymają równo. Nowe dysze tak na zaś i nowe uszczelki komory pływakowej.
Koło magnesowe odkręcone i wentylator też. Zabrałem się za zdjęcie rozrządu. Taki oto widok zastałem:
Jak widać to były jego ostatnie chwile, dość mocno naciągnięty. No to siup zdjąłem wszystko:
Ślizgi wyglądają jeszcze w miarę ok. Na pewno zmienię ten dłuższy ślizg na nowy. Natomiast ten od strony napinacza zostawię stary bo ten nowy jest strasznie lichy.
I części na stole:
Teraz standardowo kilka pytań:
1.Rozumiem, że przed założeniem łańcucha pasowało by go zanurzyć w oleju jak i koła zębate też przesmarować.
2.W książce CLYMER pisze, że przy zakładaniu nowego łańcucha otwory w kole zębatym mają być poziomo na znaki. Tak ustawiam kręcąc wałem ale przy odkręceniu tego kółka zębatego wałek nierządu sam wraca pod pozycję ukośną (coś go mocno sprężynuje). Czy trzeba zrobić jeszcze jeden obrót wałem? Napiszcie mi jak założyć ten łańcuch i dobrze ustawić na znaki.