Teraz jest 1 maja 2024, o 07:40

Honda Cx 500 Custom 1981r

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez szopen » 13 mar 2018, o 20:21

tak powinieneś zrobić, smar stary nie wiadomo na jakich bazach.dodatkach powinieneś wyczyścić...

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Piterrrrr » 14 mar 2018, o 12:04

Tak stary smar wyczyściłem :) .

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Piterrrrr » 21 mar 2018, o 12:13

Wczoraj zdjąłem bak, chłodnicę i wentylator z myślą przeróbki na elektryczny. Wentylator już do mnie idzie, czujnik temperatury będzie od Szopena. Powiem Wam tak, sprawdzajcie sobie na prawdę te wentylatory. Mimo że pęknięcia te od strony wałka nie były duże, to w środku wentylatora już były z każdej strony. One są mniej widoczne bo zakurzone.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez gesior » 21 mar 2018, o 16:59

Mi ten wentylator uratował rozrząd, bo go usłyszałem.

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Piterrrrr » 21 mar 2018, o 19:52

Rozwiń temat.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez gesior » 22 mar 2018, o 12:50

Jechałem sobie powoli 40 km na godzinę i po prostu dźwięk z silnika mi się nie podobał. Myślałem że to rozrząd zjada mi karter, ale to był wentylator. U Szopena okazało się że w rozrządzie też nie ciekawie, bo pęknięty lewy ślizg

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Piterrrrr » 24 mar 2018, o 00:01

Dzisiaj po pracy przyszedł czas na Cx-a. W ruch poszedł brzeszczot:
Obrazek
Obrazek
Cięcie tym brzeszczotem to jakieś 20-25min bez pośpiechu z przerwami. Wykonane jakieś 3-4mm od simeringu.
Tutaj już po cięciu z nowym simeringiem:
Obrazek
Obrazek

Następnie wg. instrukcji Szopena odciąłem zbędne rzeczy z wentylatora. Oszlifowałem cięcia. Wygiąłem dolny uchwyt. I pierwsze przymiarki:
Obrazek
Oczywiście na krawędź wentylatora pójdzie jeszcze gumowy wąż, aby chronił chłodnicę. Uszy zrobiłem z dwóch odciętych kątowników. Oszlifowałem i przykleiłem na żywicę, aby jutro już mój kuzyn mógł je przyspawać bez przymierzania:
Obrazek

Aha ten wentylator bierze około 3,5 Ampera przy 12V.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez szopen » 24 mar 2018, o 00:16

ale rozruch ma ok 8 amper...

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Piterrrrr » 24 mar 2018, o 00:19

A to możliwe, czyli bezpiecznik dam 10A. Dzięki :).

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

Post przez Carlo » 24 mar 2018, o 12:24

Przytulając w ten sposób wentylator wraz z obudową do chłodnicy ograniczasz przepływ powietrza i aktywną strefę chłodzenia do kręgu wewnątrz oryginalnej obudowy wentylatora. Pozostała powierzchnia chłodnicy działa jedynie na powietrzu zewn. Stoisz - nie działa, im szybciej jedziesz tym lepiej działa.
Jeśli tak ma być lub doświadczenia innych wykazały wystarczającą skuteczność to ok.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości