Strona 24 z 36

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 19 maja 2017, o 22:28
przez szopen
Nie odbierałem bo nie miałem jak....

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 21 maja 2017, o 12:32
przez Piterrrrr
Ok nie ma problemu :) .

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 27 cze 2017, o 19:38
przez Piterrrrr
Jutro do Szopena idą kapsle od zawieszenia w Cx-e. Paweł zamontuje zaworki.

Obrazek

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 27 cze 2017, o 19:53
przez szopen
będę miał jeszcze jeden dodatkowy komplet bo dzisiaj toczyłem gdyby ktoś zechciał...

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 28 cze 2017, o 17:00
przez szopen
czekają gotowe:
Obrazek

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 29 cze 2017, o 15:44
przez Piterrrrr
Ładniutkie <radocha> , pewnie jutro dostaniesz kapsle.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 4 lip 2017, o 22:20
przez Piterrrrr
Dzisiaj zamontowałem elementy do pompowania przedniego zawieszenia wykonania Szopena. Wszystko poszło gładko wg. instrukcji :) .
Obrazek
Obrazek

I tutaj już po obróceniu lag w docelowym położeniu.
Obrazek

Przez moją nieostrożność zgubiłem uszczelkę od wężyka łączącego dwa kapsle zawieszenia. Dlatego na testy mi przyjdzie jeszcze poczekać. Wszystkie gwinty składane na klej loctite niebieski.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 4 lip 2017, o 22:31
przez szopen
Jak ty tam to skręcisz to nie wiem... toż tam nie ma odrobiny ruchu

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 5 lip 2017, o 14:38
przez Piterrrrr
Wbrew pozorom myślę że się uda. Dzisiaj się okażę.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 5 lip 2017, o 21:42
przez jerry
Widzę Szopen, że robisz to lepiej niż w euro. Przynajmniej w moim. Ja na obu lagach mam zaworki co - jak mniemam - oznacza, że muszę je pompować osobno i zadbać o równowagę ciśnienia manometrem .....