Strona 25 z 36

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 5 lip 2017, o 21:49
przez szopen
Ja w euro też mam osobno, w swoim czasie pomyśle nad połączeniem.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 lip 2017, o 16:40
przez Piterrrrr
Dzisiaj sprawdziłem i powietrze trzyma w amorkach z przodu. Przejechałem się w koło domu i jest dużo lepiej. Kierownica wreszcie jest wyżej, a przy hamowaniu nie nurkuje do samego spodu. Same plusy :) .

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 lip 2017, o 19:32
przez szopen
no a ja czuje ze u mnie sprężyny są pozamiatane.... młody zrobi ten sezon i się kupi nowe...

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 lip 2017, o 19:56
przez Piterrrrr
No u mnie bez tego dobijania powietrza tez trzeba by bylo zmienic. Teraz jest luks. To jakby przedluzenie zycia sprezyn.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 10 lip 2017, o 23:58
przez Piterrrrr
Dzisiaj zrobione koło 40km Cx-em po pracy. Pompowane zawieszenie to jest to. Te nierówności które wcześniej było czuć dość znacznie, teraz przejeżdża się z dużo lepszym komfortem. Zupełnie inny motocykl, polecam :).

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 11 lip 2017, o 08:02
przez gesior
Z tego co pamiętam to rozmawiałem z Szopenem, i on mi potwierdzał że warto (więc potwierdzam, że ja też to to chcę).

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 11 lip 2017, o 08:31
przez szopen
zrobie Ci niech tylko on już wjedzie...

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 11 lip 2017, o 16:32
przez justom71
Zaworki mam w swoim CX i zdecydowanie polecam.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 15 lis 2017, o 20:35
przez Piterrrrr
Będę zmieniał oponkę z tyłu. Może mi ktoś opisać co dokładnie w jakiej kolejności robić by zdjąć koło z tyłu i niczego nie spieprzyć ?

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 15 lis 2017, o 23:46
przez bromba111
Odpinasz cięgło hamulca. Odkręcasz ośkę ,wyciągasz ją i koło wylata. U mnie koło wychodzi bez problemów. tylko ja nie mam tego przedłużenia błotnika.