Strona 26 z 36

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 15 lis 2017, o 23:49
przez szopen
u mnie koło nie chciało wyleźć, wyszło z bólem dupy strasznym jak spuściłem powietrze, jak miałbym to dzisiaj robic to i tak odkręciłbym główkę co twa dosłownie 10 min.. później i tak trzeba ją choćby zluzować według porad... ważniejszy tam jest smar do wieloklina.. powinna być w zasadzie pasta z dodatkiem mos ponad 50%.. to nie jest tanie...

ja dzięki bogu mam gleitmo 805 ale on też nie jest tani....

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 18 lut 2018, o 01:09
przez szopen
Kiedyś mówiłeś że masz tam bombe, tu jest dobra cena:
http://allegro.pl/honda-cx500-pc01-wiaz ... 30612.html

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 20 lut 2018, o 00:51
przez Piterrrrr
Dzięki, elektrykę już ogarnąłem na samym początku.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 mar 2018, o 15:23
przez Piterrrrr
Wie ktoś może jaką grubość powinny mieć nowe szczęki hamulcowe w Cx-500? Albo inaczej jaką minimalną grubość?
Koło tylne zdjęte. Nowa opona Maxxis zamówiona. Kupiony już olej i filtr oleju.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 mar 2018, o 15:23
przez szopen
Piotrze na listość - service manual.....

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 mar 2018, o 15:29
przez Piterrrrr
Nie wiem czy mam serwis manual. Dasz linka na priw?

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 mar 2018, o 15:32
przez szopen

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 mar 2018, o 15:36
przez Piterrrrr
Więc dla potomnych:
Okładziny hamulcowe nowe 5mm, limit do wymiany 2mm

Dzięki Szopenie!

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:03
przez Piterrrrr
Mam taki smar: http://www.petro-canada.pl/portfolio-item/peerless-llg/ . Czy mogę go użyć do przesmarowania wieloklina kardana i koła?
• Sprzęt pracujący w sposób ciągły w temperaturach do 200 oC oraz w ekstremalnie wilgotnych warunkach
• Łożyska piast kół oraz podwozia samochodowe
• Łożyska zamknięte (bez ponownego smarowania
• Przeguby uniwersalne równobieżne (o stałej prędkości kątowej)
• Piece, piece suszarnicze

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:12
przez szopen
nie, bo to jest smar do łożysk.... a ty musisz zastosować smar do wielowypustów i to jeszcze wysokiej jakości. To nawet nie powinien być smar tylko pasta smarująca anty stick-slip

W serwisówce jest napisane, smar NGLI 2 z dodatkiem mos2. Znajdź coś dobrego bo będzie płacz.. ja używam Gleitmo 805

Ten się sprawdzi
http://www.loctite.pl/wyszukaj-produkt- ... 2630631425

https://boxer-parts.eu/smar-optymoly-mp3-tubka-100g

https://olejefuchs.pl/fuchs-renolit-mo-2-400g.html

https://olejefuchs.pl/fuchs-renolit-flm-2-400g.html


Twój smar ma o połowe gorsze właściwości na testach obciążeniowych niż renolit np.. a loctite jeszcze lepszy

NIE.... mój błąd
według tabelki twój smar jest lepszy, bo te inne podają obciążenia w N i skazę większą...

twój smar - obciążenie spawające ma 500kg, i skazę w mm 0.45mm.....

np Loctite ma 360kg i skazę 4mm