Strona 31 z 36

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 29 mar 2018, o 20:27
przez Piterrrrr
Ja też mam oryginały, tylko musimy ocenić w jakim są stanie. Kwestia jest taka, czy łatwo jest dostać mechanizm manualny i ślizg do niego? Bo tak jak rozmawialiśmy może od razu bym przeszedł na manual. a Czy zmieniając z automata na manual muszę lewy ślizg też zmieniać?

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 29 mar 2018, o 20:29
przez szopen
Gadaj z Atebo, on ma jakiś namiar w niemczech na graciarnie... ja ci mogę powiedzieć jakie części potrzebujesz... tyle szczęścia że masz tą dziure, o tym gadaliśmy przez tel.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 29 mar 2018, o 22:41
przez Piterrrrr
No to po rozmowie z Pawłem decyzja zapadła, zmieniam na manuala. Nowy slizg już kupiony.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 29 mar 2018, o 23:15
przez jerry
Tylko pilnuj, żeby było HONDA a nie HOODA.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 29 mar 2018, o 23:35
przez szopen
On juz kupił oryginalny manualny ślizg z ebay... pozbiera resztę gratów i przejdzie na "jedyny słuszny" napinacz...

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 30 mar 2018, o 09:18
przez Piterrrrr
Na grupie Facebookowej Cx 500 jakiś gość z Australii dodał komentarz odnośnie ślizgów w naszych silnikach:
Kod: Zaznacz cały
 If the chain sliders are hard replace them. If they are soft enough that you can dig a thumbnail into them they’re probably ok.


Zapytałem go prywatnie żeby mi to wyjaśnił.

Już mi odpisał, że bardzo miękki oznacza chemiczną degradacje.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 30 mar 2018, o 10:03
przez szopen
Ale gość pieprzy, jeśli ślizgi są twarde wymień je... japońskie ślizgi są twarde, na tyle ile miałem do czynienia z rozrządami w japoniach to ślizg był zawsze twardy, nawet nowy z pudełka jest twardy. Wbić paznokcia trzeba się postarać, nawet jeśli z pudeła jest odrobine ciut miększy to i tak w oleju twardnieje na kamień... twardnieje... a nie rozpuszcza się...

Jak przyjdzie tobie ten ślizg nowy z ebay to zobaczysz, że trudno powiedzieć co to jest, ale nie jest to guma. Inna rzecz że trzeba zwymiarować to miejsce co Ci mówiłem...

Daj znać jak będziesz potrzebował uszczelek....

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 30 mar 2018, o 19:34
przez Piterrrrr
Jak się powiedziało A to trzeba powiedzieć B:
Obrazek
Nawet to sprawnie poszło, w sumie dwa lata temu ściągałem dziada. Teraz powoli kompletowanie części i będzie żył.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 30 mar 2018, o 19:52
przez szopen
Zrób dokładne fotki tego ślizgu ja to wyśle do silverparts, już raz z nimi gadałem niech gówna ludziom nie sprzedają.

Re: Honda Cx 500 Custom 1981r

PostNapisane: 31 mar 2018, o 14:37
przez Piterrrrr
Przyznam się szczerze, że jak zakładałem te zamienne ślizgi dwa lata temu, myślałem że jednak moje będą jakieś lepsze. Dla takich niedowiarków jak ja nakręciłem dzisiejszy film:
https://youtu.be/9R0_2fJMm5o

Dobra wiadomość jest jednak taka, że przechodząc na manualny napinacz z tylną pokrywą nie muszę nic robić:
Obrazek
Myślałem, że ktoś coś tam rzeźbił, ale jednak nie, i mogę tą pokrywę śmiało zakładać.

Obrazek
Obrazek