Teraz jest 2 maja 2024, o 19:15

"Lotnicza" CX 500 1980r.

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez Kwasiu » 28 gru 2019, o 16:52

Kabel jest niedemontowalny z cewki CDI gdyby ktoś kiedyś takiej informacji szukał

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez szopen » 28 gru 2019, o 16:59

no to wskoczysz na chinskie i będzie gut, nawet są fajniejsze bo mniejsze.

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez Kwasiu » 28 gru 2019, o 17:07

Jakie bądź chońskie będa grać?? Jedną mam pękniętą oryginalną więc tak czy inaczej muszę ją wymienić bo owijanie izolacją to raczej naprawa tymczasowa.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez szopen » 28 gru 2019, o 18:35

wszystkie chinskie CDI będą działać, ze skuterów te po 5 zł na allegro, najlepiej sportowe pomaranczowe :D

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez Kwasiu » 1 sty 2020, o 19:43

Małe postępy. Nie wiedziałem w czym leży problem z tymi niskimi obrotami więc zrobiłem wszystko:
-nowe króćce z aliexpres, jak za 35zl to są ok.
-airbox wyczyszczony i uszczelniony
-gazniki jeszcze raz rozebrane i wyczyszczone. Wyprasowalem dysze wolnych też i wyczyściłem
-ignitech
-nowe cewki
-nowe fajki

Silnik chodzi bardzo dobrze, na wolnych stabilnie i ładnie pracuje, dobrze się wkręca. Pasowałoby teraz zrobić jeszcze raz synchro. Ogólnie jestem zadowolony bo w końcu działa tak jak powinien. Krótki filmik jeszcze na zakręconym kraniki.. ;)

https://youtu.be/AHVs9S5JQ9E

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez szopen » 1 sty 2020, o 19:46

dysze wolnych wyciągałeś śrubkami m4? i co dużo tam bylo syfu?

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez Kwasiu » 1 sty 2020, o 19:55

Gwintowalem na M3 i wyciągnąłem, lekko siedziały, nie było problemu. Ogólnie raczej czyste były ale wyjęte łatwiej dobrze przepłukać i przeczyscic.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez szopen » 1 sty 2020, o 19:58

no własnie pytam bo mam taki komplet gaźników który byl wielokrotnie myty, jest jak nowy i strzelał mi ten gaźnik nie mogłem się zebrać do wyprasowania tych dysz, głęboko gwintowałes?

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez Kwasiu » 1 sty 2020, o 20:57

Można spokojnie 1cm gwintować, ja chyba na 7mm wiercilem. Wyszły bardzo gładko, to zapewne zasługa ultradźwięków.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: "Lotnicza" CX 500 1980r.

Post przez szopen » 1 sty 2020, o 21:04

BO to jest na dwoje babka wróżyła, czy powtórzyć 10 razy ultradźwięki, czy możę wiercić, wiercenie w mosiądzu i gwintowanie to opiłki też można zaszkodzić, ale w tym gaźniku co mam nie będe miał wyboru.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości