przeróbka kapsli to koszt kupna gwintownika, wiertła i wyciągnięcia z dętek długich gwintowanych zaworków. Mogę Ci zrobić taką przeróbkę jeśli wyślesz mi swoje kapsle.
Teraz zapętlę się....
Twoje gadanie nie ma sensu, czy CX zostaje czy nie.. CX to jest CX... jeśli będziesz od niego wymagał bycia motocyklem to bardzo szybko się rozejdziecie a już mogę Ci zagwarantować, że on Twoich potrzeb nie spełni, nie spełnia też w większości naszych potrzeb, ale w tej całej zabawie nie o to chodzi... chodzi o to, czy chcesz mieć akurat CXa czy nie... nie ma to nic wspólnego z jazdą jakąkolwiek, choć można na nim jeździć... ale nie jest to konieczne żeby go mieć... popatrz na mój remont, myślisz że ja czy mój siostrzeniec będziemy nim jeździć?... będziemy.. w niedziele w ładny dzień. Za tyle kasy ile wrzuciliśmy z młodym to byłby motocykl do jazdy pełną gębą (spytaj jacy, spytaj piterka - on jeszcze nic nie zrobił, ale zapytaj ile)... Cx czy inny stary motocykl to po prostu stan umysłu, bicie się ze sobą.. dla jednych ma to większy dla drugich mniejszy sens.. dla niektórych żaden, ot po prostu stary rep... zastanów się gdzie się plasujesz, to Ci bardziej pomoże czy go trzymać czy nie, ale na pewno nie ze względu na to, że masz tam jakieś motocyklowe potrzeby... to jest piękny motocykielek, zabaweczka... którą możesz przy okazji jeździć. Ja mam też sporo wątpliwości, ale jak otwieramy silniki i widzimy szkody, to jednak przekonuje mnie, że jak dbasz tak masz, i że sprzęt się odwdzięczy długą pracą mimo swoich wad materiałowych czy też wieku.
Oczywiście też popełniliśmy błędy kupując złomy do remontu mimo, że już stare chłopy powinny wiedzieć, że lepiej odłożyć i kupić od razu super zadbany nawet potrajając cenę rynkową... ale cóż.. życie, pchamy wózek dalej
A ty jeszcze raz... zastanów się, albo jesteś człowiekiem z wizją i nikt od wizji Ciebie nie odciągnie, to tnij, ale rób coś z sensem i już masz cel w życiu choć to cała dupa a nie cel (ale popatrz na cele innych, cx to nie taki najgorszy cel).. jak masz rozterki, ściąłeś gdzieś błotnik czy coś.. to znaczy, że zrobiłeś to bez celu - wyhamuj zanim będzie za późno.... jak chcesz tylko cxa to wystarczy oryginał... a mówię Ci, że przy dzisiejszych realiach to cholernie trudny cel..... ale widzisz, jak mówiłem, to się nie skupia w 100% wokół jazdy...
peace...