Jeśli chodzi o mnie to dla mnie ten motocykl ma przede wszystkim wyglądać.
Jeśli priorytetem byłoby prowadzenie to na pewno nie kupowałbym 40-letniego turystyka.
Skrytykowaliście moje amortyzatory ale ja uważam, że nie będą złe. Mają kilkustopniową regulację siły dobicia, są pompowane azotem i mają gwintowaną regulację napięcia wstępnego sprężyn.
Uważam, że to dość zaawansowany amortyzator mimo, że nie ma dodatkowego zbiornika na gaz.
USD wkładam również ze względów wizualnych - podobają mi się te masywne lagi - jak się naoglądałem zdjęć cafe racerów to te cienkie fabryczne "widelce" wręcz kładą dla mnie projekt. Małe tarcze hamulcowe nigdy nie wyglądają dobrze i tyle.
Ja chcę do klasycznego, retro motocykla dodać klika smaczków, a nie na siłę przerabiać go w coś nowoczesnego.
Dużo bliższy mojemu poczuciu estetyki jest taki styl (wiem że ma monoshocka i brak USD ale chciałem znaleźć coś w miarę porównywalnego)
Niż taki: