Teraz jest 2 maja 2024, o 21:12

CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 11 lis 2019, o 22:05

Może i jest "przedliftowy" - może było jakieś zamieszenie przy rejestracji albo stał gdzieś w salonie jako auto pokazowe i dlatego został zarejestrowany dopiero w 82.
To raczej bez znaczenia bo po tym co ja planuję raczej nikt nie będzie w stanie jednoznacznie ustalić rocznika.
Nie wiem czy to dobrze czy nie, że jest starszy niż mówią dokumenty i czy kształt pompy wpływa jakoś na jej wydajność czy awaryjność.
Nie orientuję się czy nawet te roczniki dzielą jakieś różnice konstrukcyjne.
Co do zbiorniczka płynu hamulcowego to ma bardzo stylowy, aluminiowy korek - nie wiem czy oryginalny ale mam to w d...ie bo jest po prostu fajny.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez szopen » 11 lis 2019, o 22:55

dlatego nie ma sensu się spinać trzeba rozbierać piec.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez szopen » 11 lis 2019, o 23:34

Silesian napisał(a):Tutaj mógłbym jeszcze uwierzyć. 2016 nie byłem jeszcze na forum bo pojechałbym go dla kupującego zobaczyć. Simmern jest jakieś 30 kilometrów odemnie.


wyszło dobrze, gwarantowali za ten sprzęt ludzie z forum niemieckiego którym mogę zaufać. Sprzęt był taki że po rozruszaniu widać było efekty pracy. BYło naprawdę fajnie nad nim pracować.

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 12 lis 2019, o 16:01

Szopen, miałeś rację.
Pomyliłem datę produkcji z datą pierwszej rejestracji - motocykl jest z października 1977r. W sumie to cieszę się, że jest starszy bo dzięki temu już teraz nie muszę opłacać, ani kontynuować polis OC jeśli nie używam pojazdu.

Kwasiu - numer silnika to 2315382 - w sumie to tylko końcówką różni się od nr ramy

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez Kwasiu » 12 lis 2019, o 16:12

Jak zaczyna się od CX500-XXXXXXX to powinien być sprzed 1980, od 1980 zaczynają się od PC. Silnik tak czy inaczej warto rozdeklowac, jak będzie wszystko ok to tylko szlam wymyjesz i smok i zadeklujesz spowrotem ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 12 lis 2019, o 18:23

CX500E-2315382

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez szopen » 12 lis 2019, o 18:26

silnik jest ze standarda.

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 12 lis 2019, o 18:51

CX500E-2315382

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez szopen » 12 lis 2019, o 19:50

cx500E oznacza ze sinlik to jest model standard. z informacji któe sa na motofaction wnika że liczba 23x to

1981 CX500 (B in UK, Shadow in Oz) CX500-230000? CX500E-230000?

więc silnik jest z roku 81, buda jest definitywnie z 79. POdejrzewam żę handlarz widząc 19 tys na budziku i wierząc że to jest prawda wyrzucił silnik i dał Ci inny. TO nie znaczy że silnik tamten miał 19 bo tutaj licznik się po 100 przekręca, więc możę sprzedawca sam się przerobił. Jeśli będziesz rozbierał i dźwignie wałka rozrzadu dolne będa miał wkładkę ślizgową to to jest na 100% już definitywnie 80+. WIęc potwierdzi się żę to szczep. Jeśli dźwigienki są żeliwne to znaczy że rocznik jest poniżej 80. Z moich obserwacji wynika że żęliwne dźwigienki z chromem są lepsze i wałki z tych egzemplarzy są znacznie lepsze.

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 12 lis 2019, o 22:34

No nie wiem czy silnik był zmieniany.
Zastanawiam się tylko czy zbieżność numeru VIN i numeru silnika jest przypadkowa
VIN CX500 2315369
Nr silnika CX500E-2315382

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości