Teraz jest 19 kwi 2024, o 02:59

CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 30 sty 2020, o 14:04

No to moja niezniszczalna ZDZ Typ LT-60/40 nie ma aż takiego powera. Jak będzie problem to trzeba będzie zrobić upgrade tej konstrukcji.

_________________________________________________________________

Poza tym dotarło parę części.
Musze jeszcze kupić lub wyciąć pakiet uszczelek do silnika i zestaw uszczelniaczy. Jeśli ślizgi rozrządu i łańcuch pompy oleju będą ok to jeśli chodzi o silnik to chyba byłoby wszystko.

Obrazek

Przy akumulatorach LiFePO4 zalecane jest przejście na ma regulator na mosfetach dlatego kupiłem FH020AA z GSXR K8

Obrazek

Może na dniach uda mi się podłączyć i zrobić test.

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez Kwasiu » 30 sty 2020, o 16:32

Ten łańcuszek pompy oleju już mogłeś wymienić, 60zł chyba a byłby pewny.

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 30 sty 2020, o 16:40

Tak chyba zrobię.

Dodatkowo powiedz mi czy mogę dać zamiast 10mm2 2x po 5mm2? Takie będę w stanie przylutować

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez Kwasiu » 30 sty 2020, o 18:52

Tak, nie ma znaczenia

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 11 lut 2020, o 13:02

Miałem chwilowe problemy ale wszystko wróciło już do normy.

Obrazek

Jako, że motocykl bardzo ciężko odpalał spontanicznie go rozebrałem. Dodatkowo nie docierało paliwo do prawej komory pływakowej.
Uszczelki plastikowe ze starości, pod śrubą regulacji składu mieszanki brak podkładki i dodatkowo zgięta końcówka.
Dysza wolnych obrotów przytkana. W membranie air cut'a mała dziurka.
Zamówiłem więc taki zestaw.

Obrazek

Jako, że trochę zależało mi na czasie i w głowie miałem perspektywę ponownego rozbierania gaźników podczas remontu to tylko tylko doraźnie je przemyłem - i to chyba bardziej z brudu, który przeniosłem na rękach. Komory pływakowe wyglądały na dosyć czyste.

Obrazek

Przedmuchałem wszystko. Sprawdziłem ustawienie klapek "na igłę". Wymieniłem wszystkie elementy, które były w zestawie i z powrotem założyłem na silnik.

Obrazek

Niestety sukces połowiczny. Co prawda silnik zaczął ładnie odpalać, paliwo dociera do obu komór pływakowych jednak na prawym cylindrze nadal nie chodzi.
Iskra jest bardzo mocna. Kompresji nie sprawdzałem ale myślę, że nie tu jest problem.
Gaźniki muszą jednak trafić do myjki i na bardziej wnikliwy przegląd.

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez Kwasiu » 11 lut 2020, o 16:24

Tak już jest z gaźnikami, albo zrobisz to dobrze albo wcale, ja swoje wyczyściłem perfect, myjka, zestawy naprawcze itp. a i tak jeszcze później dwa razy rozbierałem i przepłukiwałem wszystko żeby chodziły tak jak powinny..

 
Posty: 207
Dołączył(a): 2 paź 2018, o 23:45
Lokalizacja: Mazowieckie
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez Pteranodon » 20 lut 2020, o 00:09

Ustawiłeś na "igłę" czy to znaczy, że potrzebowałeś igły czy pożyczyłeś wakuometry od kolegi? Widzę jest sporo zapału.

 
Posty: 198
Dołączył(a): 2 sie 2019, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez Kwasiu » 21 lut 2020, o 00:48

A propo chińskich amorów z zbiorniczkiem ;)

Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez szopen » 21 lut 2020, o 09:24

;)

akurat że bańka to bubel to bym się nie przejmował bo i tak te motocykle robicie pod aspekt wizualny bardziej niż użytkowy... tylko żeby to minimm komfortu i jakiejś sensownej pracy zapewniało bo pewnie też sprzedawany jako gazowy ale wątpie czy choć gram oleju w tłoku jest o gazie nie mówiąc chyba że chinczykom kazali w nie napierdzieć, ale możę lepiej nie otwierać i nie sprawdzać bo może w środku koronawirus jaki :| Tylko że co innego w tej cenie....

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 STANDARD CAFE RACER by Junioross

Post przez junioross » 21 lut 2020, o 21:48

W takim razie chyba nawet dobrze zrobiłem, że wybrałem amortyzatory bez dodatkowego zbiornika.
Co prawda kosztowały więcej od tych popularnych ze zbiornikiem ale na pewno regulacja siły tłumienia w nich działa bo robiłem testy.
Co do gazu to szczerze mówiąc jeszcze nie sprawdzałem ale na pewno to zrobię.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości