Teraz jest 25 kwi 2024, o 12:24

CX500 1984 by Wlosek_pl

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 399
Dołączył(a): 11 sie 2017, o 10:49
Lokalizacja: Płozy/Szczytno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez brayan » 12 sty 2020, o 18:38

Za wcześnie żeby chwalić ale jedno mi się podoba ...tłumiki ... fajne <oklaski>

 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 12 sty 2020, o 18:42

Obrazek
Dokładnie wszystko jeszcze na etapie "tak lub inaczej" "przytne tak albo inaczej" do końcowego efektu daleka droga... ale cos trzeba robić;), tłumiki ixil na tor, akcesoryjne od Kawasaki Z1000.

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez junioross » 12 sty 2020, o 19:02

Ile udało Ci się opuścić?
Obcinałeś bolce z ramy czy uchwyty z baku?

 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 12 sty 2020, o 19:10

Bolce w ramie obniżałem około 1,5 cm.

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez junioross » 12 sty 2020, o 19:19

Wlosek_pl napisał(a):Bolce w ramie obniżałem około 1,5 cm.


Co stoi na przeszkodzie żeby zejść dużo niżej?

 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 12 sty 2020, o 20:14

Jeszcze z cm mogę zejść bo więcej nie da rady bo bak maksymalnie siadzie na ramie.

 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 23 kwi 2020, o 17:33

Witam serdeczne , po zimie mam problem z iskrą a właściwie z jej rozdzieleniem... daje iskrę na dwa cylindry jednocześnie, w tym samym czasie, mam moduł TI, co mogło się popsuć? Dziękuję za pomoc.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez szopen » 23 kwi 2020, o 18:07

spróbuj poobserwować położenie tłoka względem iskry, wyklucz który moduł daje iskre w nie odpowiednim momencie, zamień moduły wtedy miejscami i sprawdź co się dzieje. Może uda ci się wykluczyć padnięty moduł, wydaje mi się że to najprędzej.

 
Posty: 94
Dołączył(a): 1 lut 2018, o 01:01
Lokalizacja: Gdańsk
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez erykska » 26 kwi 2020, o 10:51

Mam osobisty problem wizualny z Twoim motocyklem.
Powodem jest przednie kolo za małe w stosunku do tyłu motocykla, aczkolwiek może to tylko moje widzenie ;).

 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 7 maja 2020, o 20:18

Po włączeniu stacyjki ciągle daje iskre na świecie, mimo że starter jest jeszcze nie załączony... czy możliwe jest aby coś "zawiesilo" się z tylu silnika gdzie jest moduł zapłonowy? Pozdrawiam

Poprzednia strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości