Teraz jest 25 kwi 2024, o 06:39

CX500 1984 by Wlosek_pl

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 11 sty 2020, o 22:38

Szopen, w 190 mam silnik 2.0 120KM przy wadze 1100 kg wystarcza ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez szopen » 11 sty 2020, o 22:41

znam ten silnik bo kolega to ma w mietku, padło jakich mało na meserszmicie ile to napsuło nerwów na gazie i w ogóle z jałowym, zawsze problemy, no ale... z miłością jak ze sraczką..

 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 11 sty 2020, o 22:57

Tak jest kilka tych 2.0 ja od 3 lat nie robilem nic jedynie filtry olej i przewody wysokiego napięcia, a robię 2 razy w miesiącu trasę w jedna stronę ponad 500km ;) i wcześniej miałem dużo nowszego VW i bywał często na warsztacie, a zawieszenie to musialem co pół roku coś robić ;) wiec ja jestem szczęśliwym posiadaczem niezawodnej 190 ;) mechanicznego wtrysku nie rusza się jeszcze mam plombe z fabryki w miejscu zmian ustawień ;) oczywiście nie mam LPG.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez szopen » 11 sty 2020, o 23:00

rusza się rusza ale nie polecam <haha>

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez junioross » 12 sty 2020, o 15:49

Planujesz klasyczny zadupek czy prostą ławkę w stylu scramblera? Zamknąłeś ramę trochę krócej niż to robi większość i zastanawiam się jaki masz plan bo sam jeszcze nie podjąłem 100% decyzji jak chcę to zrobić i rozważam różne warianty. Pozycja zbiornika jest docelowa?

Wlosek_pl napisał(a):(...) wydech chciałem wygiąć bardziej do góry by biegły równo z rama pod kątem 45° (...)


Moim zdaniem trudno będzie Ci wygiąć rurę tak żeby jej nie załamać. Na Twoim miejscu przeciąłbym wydech, kupiłbym nierdzewne kolanko hamburskie lub balustradowe i wspawał. Jak się przyłożysz to po oszlifowaniu i wypolerowaniu spawów nawet nie będzie śladu po ingerencji.

Wlosek_pl napisał(a):(...) zmienić koła na szprychowe (...)


Jaką metodę wybrałeś? Dorabiasz adaptery czy koła z GL1000, a może jeszcze coś innego?



Co to jest za element bo nie rozpoznaję? Jakieś mocowanie lampy?

Obrazek

Przyglądam się jeszcze temu elementowi

Obrazek

Otwarcie przyznam że dopasowanie mi się nie podoba. Na Twoim miejscu zamontowałbym te liczniki jak najbliżej półki. Zegary, które wybrałeś mają bardzo duże obudowy i moim zdaniem trochę przytłaczają wielkością. Moim zdaniem taką dominantą na przodzie motocykla powinien być reflektor. Jeśli byś dał zegary głębiej to wtedy mógłbyś podnieść wyżej lampę i odwrócić uwagę od koszyków liczników.

 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 12 sty 2020, o 17:23

Siedzisko sam chcę wyprofilować do ramy, tak chciałem zrobić taki "krótki" bo wizualnie wydłuży go tablica rejestracyjna wykorzystać ja jako błotnik końcowy, obniżałem przód zbiornika ale jeszcze będę to robił aby linia była prosta, tez chciałem zadaotowac koła z gl1000 jak Ty ale ceny powalają wiec aktualnie to zostawiam na koniec, widzę ze spędzałes wiele godzin by szukać na aukcjach rzeczy i w głowie układać to na motocyklu:)? Wciąga, ;) stelaż jest od jakiejś japońskiej 125.... Patrzyłem aby był prosty i za razem mocny i mogłem go wpasowac w półkę od SRADa, wiercilem otwory w dolnej a w górnej było miejsce na przykręcenie od dołu. Nie chciałem mocować lampy na uchwyty na lagach. Co do zegarów dorobilem mini stelaż by go tak zamocować , ale tez chcę go bliżej ale jak mówiłem dopiero uczę się ;) co do zegarów szukalem różnych najlepszy jaki mam to od Suzuki inazuma, lecz przypadkiem trafilem na te, ja właśnie lubię jak widać kubki zegarów.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez szopen » 12 sty 2020, o 17:42

na forum jest jakieś zdjęcie projektu na zawieszeniu z gsxr bodajze?
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez jerry » 12 sty 2020, o 17:56

Straszny dziwak jak dla mnie. Na oko nie przetrwałby dojazdu do mojego domu ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 124
Dołączył(a): 5 sie 2019, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez junioross » 12 sty 2020, o 18:20

Jak obniżyłeś przednią część zbiornika?
Też mnie to czeka i chcę zejść najniżej jak to tylko możliwe żeby jak najmniej podnosić tył baku. Mam zamiar zamontować zbiornik tak żeby linia dolnej krawędzi była zupełnie równoległa.
Na szybko patrzyłem, że odcięcie tych przeprofilowań, w które wchodzą gumy sporo dadzą. Podejrzewam, że chłodnicę też trzeba będzie opuścić. Jeśli to nie wystarczy to będę klepać bak.
Dolna krawędź zbiornika ma zejść praktycznie do pokryw zaworów.

 
Posty: 30
Dołączył(a): 10 sty 2020, o 19:13
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 1984 by Wlosek_pl

Post przez Wlosek_pl » 12 sty 2020, o 18:27

Tak jak mówisz bak trzyma się z przodu na takich bolcach ucinasz i spawasz niżej.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości