przez szopen » 3 maja 2020, o 21:09
wiem o co ci chodzi ale nie wiem jak to rozwiązali bo mogli po prostu sterować przerywaczem dodatkowy przekaźnik który ma pozycje stale włączoną, musisz zobaczyć w schemacie, a w niektórych motocyklach usa w kloszu kierunku są dwie żarówki, jedna mniejsza do obrysu a druga większa do kierunku, czasem jest zrobione tak że ten obrys przy kierunku nigdy nie gaśnie, a czasem gaśnie. schemat i jedziesz, ale nie mam schematu do US, trzeba po kablach isć. Na mój mały rozum działa to po najprostszemu czyli kierunki świecą jak pozycje przez obwód przekaźnika stale zamkniętego, jeśli włączamy kierunek to wówczas przerywacz włącza nam przekaźnik i rozwiera obwód, wtedy obrys mruga. Wątpie ze dali tam dedykowany przekaźniko/przerywacz do obrysów ale kto wie... poza tym, dlaczego nie podłączyć tego tak jak jest, niech świeci tymi obrysami jaka to różnica.