no przecież masz go w ręku to masz wymiary
skoro chcesz wykonywać nowy element to są dwa wyjścia.. będziesz robił nowy napęd, więc robisz sobie dłuto o jakimś tam profilu wpustu mniejsza o większość jakim - 60 stopni np albo kwadrat, powiększasz średnice wielowypustu na napędzie, bierzesz to na stół podziałowy i dłutownice, robisz nowy wielowypust, powiększasz średnice w wirniku wtedy, tym samym dłutem robisz kolejny wielowypust i po temacie....
to jeszcze można prościej załatwić.. robisz nowy napęd, w miejscu wielowypustu robisz lewy gwint drobnozwojny np M10, wirnik rozwiercasz i robisz też tam gwint.... chcesz to Ci wykonam taką końcówkę napędu.
Będzie to działało na takiej zasadzie że... wirnik pompy będziesz zakręcał sobie na wałek w lewo, a nakrętką kołpakową tą oryginalną będziesz kontrował w prawo.. nawet na klej.. i będzie fruwać jak ta lala...