no to zonk.... sprężyna widać jest już nieźle wyciągnięta, nie odpalaj nie jeździj....
ogólnie trochę lektury co do stuków sinlika bo różnie może być, poczytaj.
viewtopic.php?f=13&t=386Napinacz automatyczny trzeba rozebrać i obadać, jest z nimi różnie, ale dopóki nie rozbierzesz i nie pogadasz tutaj to wiedzieć nie będziesz, dodatkowa lektura tutaj:
viewtopic.php?f=13&t=254Co do ślizgów do automatów zamienników dostępnych na ebay lub w david spears... nie polecam, 1000km na odremontowanym silniku i:
viewtopic.php?f=9&t=28&start=270#p4588viewtopic.php?f=9&t=28&start=280#p4751PS. ja odesłałem ślizgi temu panu i ten pan stwierdził że użyłem złego oleju do silnika dlatego slizgi roztopiło... nie oddał mi pieniędzy więc nie polecam, w david silver mają identyczny produkt w tych samych workach (OOH taiwan)
Oryginalne są niedostęne, nowe jeśli znajdziesz to cena przekroczy 150 euro ze sztuke bez kosztów transportu jeśli u kogoś znajdziesz. Mam ślizgi na sprzedaż do automata dobre w cenie 110 euro jeśłi cię interesują z tymże.... najpierw rozbierz silnik, sprawdź stan... jak połamane to wtedy się martw.
Z automata nie jest lekko przejść na manual, koszty są duże.
No i powtórzę... polecam się z uszczelkami i oringami jak rozbierzesz silnik....
PS. napinacz automatyczny w customie? jaki nr silnika, który to rok?
PS. jak Ci się udało zrobic zdjęcie sprężyny w taki sposób? to jest kadr z lusterka? normalnie to tam nic nie widać..., przynajmniej nie z takiego kątu, nie zobaczysz tam nic.... dziwnie to wygląda...