przez szopen » 20 lut 2018, o 11:46
młody nic nie wytłumaczył......
na motocyklu pierwotnie mieliśmy puszkę która nie miała metalowej przegrody w środku, to w pierwszym momencie zmusiło mnie do poszukiwań puszki bo myślałem że motocykl ma za mocno otwarty przelot od strony filtra i spada waku na gaźnikach dlatego nie jedzie jak trzeba. W między czasie podejrzenia potwierdziły się sprawdzając numery w katalogu, że są różnice między puszkami i trąbkami między gl650 i 500.
Po jakimś czasie czasie zakupiłem osobiście puszkę z allegro opisaną jako GL500, na zdjęciach była przegroda, no i była okazja sprawdzić. Puszka przyszła ale oprócz tego że miała przegrodę to reszta się niczym nie różniła - mam na myśli trąbkę oraz sam filtr który był "długi". MImo że katalogowo podawane są inne numery dla trąbek...
No i teraz jak ten link suzukidr wpadł mi w ręce to myslę no nie, nie będę na tym filtrze HIFLO jeździł, zacząłem przeglądać oferte EMGO i co widzę.... długi typ filtra = tylko 650, krótki typ filtra, 500 włącznie z GL500 oraz EURO500.. to se myśłe kurwix coś jest nie tak.. ja mam długi filtr... musze mieć nadal złą puszkę....
To wzięliśmy za 30 zł kupiliśmy tą puszkę z allegro teraz do GL500 i co się okazuje, jest inna, ma inną budowę, mieści niski filtr, ma mniejszą trąbke = większe waku na dyszach gaźnika = motorek będzie lepiej jechał, ale... w pindu.. ktos wyrzucił przegrode więc poniekąd jedynie 30 zł jak w papier do tyłka ale przynajmniej teraz wiemy... że musimy szukać dobrej, niezdekompletowanej puszki od gl500 na niski filtr z małą trąbką.
Może zdjęcia rzeczonej przegrody wyśle młody.... bo dopiero zdołał zobaczyć że ona tam jest...