zgadza się czasami padnie cdi, czasem padnie cewka... ale wiesz co... CXowy CDI jest jakiś crazy, ma tyle ładujących uzwojeń... po co to komu. Zwróć uwagę że ten CDI pracuje od 50 do 100V, czyli mógłby obsłużyć motocykl nawet na niesprawnej cewce ładującej, bo wyższe obroty dla CXowego CDI wymagają 100v.
I zależy co kto lubi ale zobacz, dla użytkownika z CDI rozwiązanie jedyne to w zasadzie ignitech.... 150 euro strasznie drogo, a co gdyby pokusić się o przewinięcie swojego alternatora? nie jest to skomplikowana sprawa, wystarczy zakupić odpowiednie materiały, alternator chodzi w gwieździe, zaizolować, przewinąć jedynie cewkę ładującą, dwa wieczory, może 100 zł wydane, + ten moduł i motocykl chodzi... CDI ma swoje zalety również, działa bez akumulatora..
jak ktoś potrafi to naprawi również samo CDI, na sieci są schematy tego.. całą sprawa chyba polegałaby na wydłubaniu elektroniki i mierzeniu tych elementów co tam są, sprawdzanie przejść, nie jestem w tym zbyt dobry