przez szopen » 14 kwi 2018, o 08:40
Zalety sa takie że oryginalny moduł chodzi na zasilaniu z cewek ładujących które są na alternatorze, jeśli te cewki pierdykną to żaden oryginalny moduł chodzić nie będzie choćby nawet był dobry - i są takie przypadki ze altek pada a moduł jest dobry. Z tymze, taki altek nie opłąca się robić, przewiniecie jest drogie no i nie jest to juz nigdy jakość jak oryginału że na 20 lat będzie, czyli niekończąca się historia.
Moduł ignitecha nie korzysta już z zasilania od strony alternatora ponieważ ma własny układ zasilający i ciągnie z akumulatora. Tak w praktyce iskra jest mocniejsza i motor żwawiej wyraźniej ciągnie, szczególnie jeśli wrzucasz ignitecha po tym jak jeździłeś na starym niewydojnym oryginale. Z bajerów to można sobie mapę kąta zapłonu zmieniać, jest możliwość założenia tps i zabawy, ale chyba dla CXa liczy się to że możesz pozbyć się cewek ładujących i w razie awarii alternatora przejść na alternator który kosztuje 150 zł a nie 500 wzwyż....
To zastanów się czy bierzesz, że tak powiem "w ciemno" czy jednak mam dzwonić do tego człowieka, bo ignitechowi napisałem żeby wstrzymali wysyłki, ale 2 osoby czekają nie mogę nie wiadomo jak ich przytrzymywać...