Ten kto robi silnik powinien wiedzieć że jeśli każe tobie kupić następny wał to panewki główne (w bloku) mogą również nie spasować, ogólnie sytuacja beznadziejna, kupić następny silnik w cenie 1000 zł albo za 2000 zł w którym po otworzeniu panewki zastaniesz przytarte a wał porysowany???... każdy z tych używanych silników na sprzedaż ma ok. 40lat, był eksploatowany i ma lepszą lub gorszą historie, pochodzi z motocykla najczęściej taniego, który był przeznaczony z góry na sprzedaż na części bo pięknych egzemplarzy chyba się nie tnie tylko sprzedaje w całości prawda??? Ale można też trafić perełkę, bierz byka za rogi.. próbuj...
Ogólnie tu rady się kończą ponieważ na takim etapie nikt nikogo nie posłucha bo każdy będzie miał swoją wizje naprawy a inny będzie mówił, że to na nic i że tamten pier... głupoty. Tak samo jak ja Ci mówię, że ten silnik najprawdopodobniej jest złom, a ty mi mówisz nie... on jest dobry.... aha sorry bo kilka tych silników rozbierałem i nawet mój własny co miał 100tys i już dużo rzeczy było złych, ale panewki wciąż praktycznie bardzo dobre... chcesz mi powiedzieć że u Ciebie jest na odwrót? nic się nie zużyło w koło tylko panewki po prostu sobie się powybijały??? Widzisz także szkoda gadki... ten kto wziął na łeb tą robotę niech robi do końca i da Ci gwarancje....
PS. może jakbyś do Atebo się uśmiechnął bo on siedzi w niemczech i kupuje na ichniejszym olx to trafia czasami okazje..... w Polsce raczej nie ma czego szukać... a ten motocykl to ja bym sprzedał na części, odzyskał ile się da (jeśli rzeczywiście reszta części jest dobra to w warunkach polskich odkujesz zaraz na pół CXa) i dołożył do takiego:
https://www.olx.pl/oferta/honda-cx500-C ... a97d6d4b2ci to będzie najlepsze wyjście...