przez szopen » 9 lip 2018, o 22:12
Tak to ten uszczelniacz, ale żeby go zmienić należy przetaczać tylną pokrywe silnika ponieważ jest o ok 0.7 mm za duży w stosunku do otworu i nie wejdzie. Chyba że posiadasz motocykl 650 GL500 późny rocznik lub 500euro na automacie to wtedy fabrycznie masz już większy otwór. CX "wczesny typ" ma ciasny uszczelniacz i nie kupisz takiego, a na rynku (wsm901 i inne nawet w hondzie) są tylko uszczelniacze "późny typ"...
WYkonuję przetoczenie tylnych pokryw i wymianę uszczelniacza, równiez do tego uszczelki potrzebne oferuje. No chyba że masz frezarkę i z robisz sobie to sam, otwór fabryczny ma 28.00, należy go rozwiercić do 28.45mm. Nowy uszczelniacz ma 28.8 i wtedy jest około 0.30 na wcisk, do włożenia jest potrzebna prasa żeby nie rozwalić tego uszczelniacza.
Nie będę już wspominał że będąc tam należy wymienić również łańcuch rozrządu i ocenić stan ślizgów rozrządu, pamiętaj, łańcuch kończy się tam gdzie śruba napinacza "wychodzi w pół fasolki".