przez Mixszcz-ek » 16 lip 2018, o 18:46
Wracając do gaźników. Problem niestety pozostał, wiec dziurawa membrana aircut'a nie była powodem dławienia.Podejrzewam że, pływaki i zaworki też nie, bo jest w tej chwili ok - pływaki i zaworki są na własciwym poziomie. I teraz - co zauważyłem, dopóki silnik nie jest rozgrzany to jest ok , jak sie rozgrzewa do temp. pracy 75-80 stopni to zaczynają sie cuda. Silnik zaczyna sie dławić tak jak wcześniej czyli przy wysokich obrotach zwłaszcza na 4 i 5 biegu przy prędkości obrotowej około 6000-7000 obr/min . Hmmmm... jakieś pomysły, bo jestem już na etapie zastanawiania sie nad sprzedażą motocykla tak jak stoi. Napewo jeszcze raz rozbiorę gaźniki, umyje,wyreguluje a co dalej... Dodam że ciśnienie na cylindrach jak jest ciepły 11,5 bar i iskra na jałowym na ciepło jest jak dzwon.