szopen napisał(a):to że był CUSTOM z TI to na pewno, czy miał wówczas stacyjkę z ACC - nie pamiętam, jak jesteś ciekawy zapytaj Cyprysa4, on ma oryginała Customa z TI właśnie..
Ja tylko mówię, że na schemacie ze strony 155 czyli Custom '82 masz stacyjkę z ACC i jest podłączenie pod (prawdopodobnie) gniazdo. A być może różnie: ja mam Customa US '81, na schemacie mam stacyjkę z LOCK, a oryginalnie miałem bez tej pozycji, dopiero jak kupowałem (ze względu na zniszczone gniazdo) nową to już była z LOCK.
W sumie to do końca nie wiem jaki to jest model. Rama PC01, wskazuje na customa B, wygląd na customa US (tu się posiłkuję stroną
www.cmsnl.com i zdjęciami CXów na niej) - czarny bak, czarne plastiki, czorny jak diobeł
A instalację miał europejską jak w wersji angielskiej (str 154 Haynes). I bądź tu człowieku mądry i pisz wiersze. Patrząc na uszkodzenia jakie miał (przednie kierunki oderwane, dospawane na nowo chyba od MZ, wgniecenie korka oleju na dyfrze i otarcia dyfra, stelaż popękany) to może być jakaś ulepa.