już gdzieś pisałem, że rzeczywistość zweryfikuje twoje filozofie... tak więc ściągnij sobie fabryczną serwisówkę hondy i sobie to znajdź bo widzę że masz trudności z przyjmowaniem faktów
Pteranodon napisał(a):karter przy prawidłowym montażu pozostaje ten sam więc nie wiem dlaczego chcesz go wyrzucać.
dla mnie to co ty wypisujesz to są istne jakieś rewelacje i nowum, przecież jeszcze w innym temacie który założyłeś starasz się zasugerować że w CX da się zmienić cylindry z 650 a zaraz po tym piszesz że z niejednego pieca chleb jadłeś..... naprawdę weź trochę się opanuj i wykaż się jakąś minimalną dozą skromności w stosunku do ludzi, którzy niestety jak wychodzi na dany moment wiedzą od ciebie po prostu więcej. CX to nie jest skomplikowana maszyna a na forum nie ma tajemnic więc zrób sobie dobrze poczytaj trochę a sam się przekonasz jakim "byłeś" ignorantem bo teraz jak tak gadasz to robisz z siebie trochę wariata i nie wiadomo czy jest sens tracić na ciebie w ogóle czas.... na dodatek powiem CI, że sam blok się zużywa i nie chodzi tu tylko o cylindry... ale.. nie zawracaj sobie głowy tak skomplikowanymi rzeczami...
Wracając zaś do meritum.... cylindry i tłoki/pierścienie, od 150 tys do 200 tys, z tymże tłoki powinny być nadal dobre, gładzie niekoniecznie, to jest odpowiedź na Twoje pytanie i na tym zakończmy lektoraty na temat co powinno się znajdować w serwisówce a co w niej tak naprawdę jest szczególnie kiedy nie miało się jej tak naprawdę w rękach..
Pteranodon napisał(a):Dopuki będą części lub ktoś będzie chciał je dorobić to te maszyny będą żyły takie jest moje zdanie.
no np ślizgi rozrządu, chińczyk chciał dorobić..