nie założysz kosza sprzęgłowego od gl650, jest całkowicie inny, średnica wałka od skrzyni jest inna, mieści więcej tarcz jest zupełnie inny. Koła z gl1000 też nie założysz, porywasz się na zadanie typu - na siłę upcham koło od fiata do mercedesa choć piasta ma inny rozmiar, głębokość, a jeszcze jest całkowity inny rozmiar śrub. Oczywiśćie, zrobisz nową płytę montażową ale ona zmieni ET koła o co najmniej 5 cm - a to jest silnik, na to sobie nie możesz pozwolić. Jedynym sposobem jest zrobienie od podstaw kół zębatych ale o ile widzę to w przypadku wału korbowego (choć też cieżko bo jak sobie to wyobrażasz, że zęby po prostu będą od razu w odległości 3mm od wieloklina?) bo tam koło trzeba by zmniejszyć, to jak chcesz powiękrzyć koło zębate od sprzęgła nawet jeśli masz możliwość zrobienia dokładnej kopii. Przecież kosz sprzęgłowy siedzi w "odrzutniku" a tam do dołu miski jest jakieś ja wiem, 5mm dajmy... nie zmieści ci się bo wyjdzie poza mise, a jak pokonasz to że w przednim deklu leci rurka smarująca od pompy oleju do bloku na panewki. Jakbyś zrobił większe koło to zęby werżną Ci się w tą rurke, jak ją poprowadzisz inaczej?
Co do GL, to przełożenie główne - skrzynia wał, odbywa się nie bezpośrednio na kołach zębatych a na dwurzędowym łańcuchu:
https://allegro.pl/oferta/ir-lancuch-pr ... 7137336686, więc nie wiem o czym wy mówicie