Do sprawdzenia masz
1. Termostat
2. Korek chlodnicy
3. Szczelność uszczelek pod głowicą.
W Twoim wypadku masz taki objaw że ciśnienie płynu chłodniczego przełamuje Tobie opór korka chłodnicy, wtedy płyn wpada Ci do zbiorniczka z powodu wysokiej temperatury zwiększa się jego objętość. Czym to może być spowodowane, albo termostat nie otwiera i zaczyna Ci w chłodnicy płyn przegotowywać, albo ciśnienie powstaje z kompresji, dostaje się do układu chłodniczego i przechodzi Ci do zbiorniczka...
Układu w Cxie się nie odpowietrza z bardzo prozaicznej przyczyny, korek chłodnicy jest wyżej niż najwyższy punkt z płynem chłodniczym na silniku, jeśli zbierają się tam jakieś pęcherzyki to tylko pod korkiem i nie ma to żadnego znaczenia.
Ja zacząłbym od termostatu, wykręciłbym go, termometr i do wody w garku na kuchenkę,
Początek otwarcia: 80° to 84C
Pełne otwarcie: 93 to 97C
Wysokość uniesienia się: Minimum 8 mm przy 95C